Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Βόλτα στο Ιπποκράτειο!

Είναι που από χθες έχει φορτωθεί η διάθεσή μου πάρα πολύ και η απογοήτευση έχει πέσει στα τάρταρα. Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να κοιτάξω το θέμα του χειρουργείου παχυσαρκίας και σε άλλο νοσοκομείο.
Τηλεφώνησα στην Βούλα να μου δώσει τα τηλέφωνα του γιατρού της. Ζήτησα και στον άντρα μου να πάμε μαζί σε αυτό το ραντεβού. Τουλάχιστον ας πληρώσω ένα ραντεβού μιας και αφορά την αναγέννησή μου! Την ρώτησα να μου θυμίσει τι εξετάσεις της ζήτησε και ήταν: ορμονολογικές εξετάσεις, υπέρηχος άνω και κάτω κοιλίας και γαστροσκόπηση. Ούτε γυναικολογική, ούτε ακτινογραφίες, ούτε πνευμονολογική κλπ κλπ.. Κι άλλες γνωστές της που έκαναν την επέμβαση δεν τους ζητήθηκε γυναικολογική. Γενικά δεν ταλαιπωρήθηκαν από τον γιατρό να τους λέει κάνε αυτή την εξέταση κάνε την άλλη και θέλω πόρισμα και άλλες τρίχες για να είσαι επί μήνες σε μια άσκοπη αναμονή κι αυτό γιατί ίσως ο χειρουργός που σου έλαχε θέλει φακελάκι. Ναι, σκέφτομαι πως αν μιλούσα μαζί του για "οικονομική ενίσχυση" ίσως να μην με καθυστερούσε με τα γυναικολογικά μου ως αιτία. Ας μην λέω όμως μεγάλα λόγια, γιατί μπορεί και να μην είναι έτσι στο τέλος.
Θέλω να προχωρήσω, δεν θέλω άλλη αναμονή, γιατί δεν μου επιτρέπεται άλλη αναμονή. Λες απ'την μια οκ το 6μηνο με παίρνει και δεν με παίρνει, αλλά όταν τα γυναικολογικά που είναι δημιούργημα της παχυσαρκίας γίνονται και καλά κόλλημα για το πιο ουσιώδες χειρουργείο είναι να τρελαίνεσαι.
Δεν θέλω η ζωή μου να πηγαίνει όλο και πιο πίσω. Όταν συμβαίνει αυτό απογοητεύομαι πάρα πολύ. Δεν είναι όμορφο να θες να βρεις δουλειά και να μη μπορείς να το κάνεις γιατί δεν σε βοηθάει το βάρος σου τόσο, τα πόδια σου να μην μπορούν να ανταποκριθούν σε 8ωρη ορθοστασία αν το απαιτεί κάποια εργασία, να θες να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού και να φαντάζουν σαν κάτεργα. Νιώθεις μια αλλόκοτη αναπηρία, που αντιμετωπίζεται μεν, αλλά που κάποιοι γιατροί νομίζουν πως η επιλογή σου για ζωή γίνεται έτσι ελαφρά τη καρδία.
Δεν είναι έτσι. Το πόσο παλεύει κανείς με τα κιλά του, ο ίδιος το ξέρει πάρα πολύ καλά. Δυστυχώς όμως όσοι είναι έξω απ'τον χορό... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons