Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Η αλλαγμένη Βούλα

Με την κολλητή μου χθες αποφασίσαμε να πάμε για καφεδάκι. Του πούστη δηλαδή! Οικονομία, οικονομία και κόντρα οικονομία σε όλα και παντού και για έναν καφέ να βγω να τον πιω πάλι τον σκέφτομαι. Μου την βίδωσε λοιπόν, τηλεφωνώ στην κολλητή της λέω "είσαι;". Δέχθηκε. Για να πω και την αλήθεια είχαμε  να βγούμε οι δυο μας απ' τον καιρό που ήμασταν κοριτσάκια, ελεύθερα κι ανέμελα.
Τηλεφωνήσαμε και στην Βούλα να έρθει για να συμπληρωθεί η εικόνα και το τρίο!

Η Βούλα ήταν αλλαγμένη. Απ' την εικόνα της "τρίφυλλης ντουλάπας" πλέον ανήκει στην κατηγορία των "φυσιολογικά" παχουλών γυναικών. 35 κιλά απώλεια και συνεχίζει! Η ίδια δε ενθουσιασμένη. Τόσο που με είδε μετά από πολύ καιρό, όσο κι απ' το αποτέλεσμα που της χαρίζει η επέμβαση της.
Εγχειρίστηκε στο Ιπποκράτειο, δεν έκανε γαστρικό μανίκι αλλά γαστρική παράκαμψη. Ο γιατρός της πρότεινε αυτού του τύπου χειρουργείο ώστε να έχει μια μόνιμη και σταθερή απώλεια. Το "μανίκι" της είπε πως μπορεί μεν να κόβεται το στομάχι, υπάρχει δε περίπτωση με τα χρόνια να χαλαρώσει και να δημιουργηθεί και πάλι ένα υποτυπώδες στομάχι. Μου τόνισε πως το ΙΚΑ καλύπτει τα πάντα, όπως και τις πλαστικές μετά την ολική απώλεια. Ο δε γιατρός της ζήτησε να κάνει όλες κι όλες τρεις εξετάσεις, του τις πήγε και τις είδε κι έπειτα τις έστειλε στο ΙΚΑ για να πάρει έγκριση. Μετά από ένα μήνα της τηλεφώνησαν να περάσει από επιτροπή. Πήρε το "οκ", ενημέρωσε  τον γιατρό και μπήκε σε λίστα αναμονής. Δεν ήξερε πότε θα χειρουργηθεί. Της είχε δώσε ένα χρονικό περιθώριο κάποιων μηνών και τελικά από κει που δεν το περίμενε ακυρώθηκε ένα προγραμματισμένο χειρουργείο και της τηλεφώνησαν να πάει. Άμα έχεις τύχη!

Όλα πήγαν καλά. Την πρώτη μέρα ήπιε τσάι. Δεν της άρεσε το άγευστο σκεύασμα που σερβίρουν στο νοσοκομείο για τσάι, όχι τίποτε άλλο σκέτο είναι και στυφό. Ρώτησε τον γιατρό αν μπορούσε να το πιει με λίγη ζάχαρη. Ο γιατρός της είπε επί λέξη: "μπορείς να πιεις ότι θες, με ότι θες μέσα, αλλά με αργό ρυθμό ώστε να μην κάνεις εμετό". Την ίδια απάντηση της έδωσε ο γιατρός όταν την άλλη μέρα της έφεραν να πιει κοτόζουμο ανάλατο (ήθελε να βάλει λίγο αλάτι μέσα για να δώσει λίγη γεύση).
Οτιδήποτε  χρειάστηκε από φάρμακα και πρωτεΐνες της τα κάλυπτε το ΙΚΑ. Μόνο που τελικά με τις πρωτεΐνες επειδή είναι πανάκριβες (περίπου 500 ευρώ η συσκευασία) το ΙΚΑ δεν μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες (αυτό προσωπικά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω εγώ, δεν το γνωρίζω και ίσως το μάθω όταν έρθει και η δική μου η σειρά). Στο φαρμακείο που αγόραζε τις πρωτεΐνες τις πρότειναν φθηνότερες λύσεις για να καλύψει προσωρινά την ανάγκη για πρωτεΐνη (μέχρι που θα άρχιζε να τρώει στερεά τροφή) με σπιρουλίνα ή ιπποφαές. 
Έκανε διατροφικά ότι της είπε ο γιατρός και πλέον είναι στην φάση που τρώει τα πάντα, σε ελάχιστη ποσότητα σε 5 μικρά γεύματα την ημέρα. Δεν της αρέσει που πρέπει απαραιτήτως να τρώει 5 φορές την ημέρα, αλλά έχει συμβιβαστεί γιατί είναι αυστηρή εντολή γιατρού.
Της είπα και για το δικό μου τρέξιμο, της είπα τι εξετάσεις μου ζήτησε εμένα ο γιατρός και της φάνηκε περίεργο που τελικά ο κάθε γιατρός ζητά και διαφορετικές εξετάσεις. Χειρουργείο παχυσαρκίας έχουν κάνει και αρκετοί απ' την γειτονιά της και σε αυτούς οι γιατροί ζητούσαν άλλες εξετάσεις να κάνουν!
Απ' τον ενθουσιασμό της η Βούλα ήθελε να μου δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειαζόταν. Μου είπε ποιός ήταν ο γιατρός και μου πρότεινε να πάω να τον επισκεφθώ. Μόνο που εγώ 70 ευρώ για να τα δώσω για επίσκεψη σε απογευματινό ιατρείο, δεν τα έχω διαθέσιμα και δεν θέλω να ζητήσω δανεικά απ' τους γονείς μου. Αν κρίνω απ' τα καλά λόγια της Βούλας για τον γιατρό της, ο γιατρός που είδα εγώ στον Ευαγγελισμό στο πρωϊνό τακτικό ιατρείο επί της ουσίας με "ξεπέταξε".
Κρατάω τον ενθουσιασμό της παλιάς μου φίλης και φυσικά μου πρότεινε να της τηλεφωνώ όταν κι όποτε χρειάζομαι πληροφορίες, δίνοντας μου και την πιθανότητα -να την έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου- να πάω να βρω τον γιατρό της χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η αλήθεια είναι πως ο ενθουσιασμός της Βούλας μου έδωσε λίγη αισιοδοξία για να δω τον εαυτό μου χωρίς περιττά κιλά, αλλά πάντα δεν φεύγει η σκέψη απ' τον κεφάλι μου πως θα φτάσω στην πηγή αλλά δεν θα πιω νερό. Κι αυτό επειδή μπήκαμε στον Ιούλη κι ενώ  αυτή την βδομάδα περίμενα να με ειδοποιήσουν για να πάρω τα αποτελέσματα ύπνου, τελικά δεν είναι έτοιμα και θα με ειδοποιήσουν την άλλη εβδομάδα. Κι όταν καθυστερούν αποτελέσματα να βγουν αυτό είναι μείον στο ασφαλιστικό χρονικό μου περιθώριο! Και δεν είναι καλό να σου τρώνε το χρόνο έτσι!

3 σχόλια:

  1. https://www.facebook.com/groups/301981333287289/

    Ρίξε μια ματιά, κάνει όντως θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την πρόταση και σ'ευχαριστώ για το πέρασμα απ'το blog μου. Πλέον έχω εξαντλήσει κάθε διατροφικό πλάνο γι'αυτό και καταλήγω στην τελευταία λύση που είναι το χειρουργείο.

      Διαγραφή
  2. δεν είναι δίαιτα αλλά τρόπος διατροφής. Η άλλη κατάφερε να χάσει 130 (ξεκίνησε 207) ολόκληρα κιλά, γιατί να κάνεις χειρουργείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!