Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Το ραντεβού της Πέμπτης

Πέρασε μια εβδομάδα σχεδόν απ' την τελευταία μου ανάρτηση. Έχουν προκύψει νέα δεδομένα και είπα να ενημερώσω.
Κατ' αρχήν τον "στάβλο" τον καθάρισα!!! Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία με την δροσούλα που είχε να κάνω μια γενική. 2 κουβάδες με νερό λασπωμένο έβγαλα. Αλήθεια το λέω. Ναι είμαι τεμπέλα και το παραδέχομαι πως με την σκόνη έχω πολύ καλή σχέση, αλλά... Εδώ και μήνες ο άντρας μου με τον πατέρα μου καθημερινά τοποθετούν μάρμαρα και πλακάκια στην αυλή (ανέλαβαν οι ίδιοι να το κάνουν προκειμένου να γλυτώσουν οι γονείς μου έξοδα σε μαστόρους) κι όπως καταλαβαίνετε η σκόνη είτε το θέλω είτε όχι είναι μονίμως μες το σπίτι. Κι όταν ο άντρας του σπιτιού ξεχνάει να ξετινάξει τα σκονισμένα ρούχα έξω πριν μπει μέσα κι αλλάξει... η σκόνη είναι κατσικωμένη στο σπίτι. Είχα και τα πήγαιν' έλα με τις εξετάσεις, έχω και την "διαμαρτυρία¨ στο γόνατο, οπότε δεν υπήρχε και διάθεση να ασχοληθώ με την καθαριότητα του σπιτιού. Κι όχι ότι θα λάβει τέλος το θέμα με την σκόνη, θα υπάρχει και συνέχεια, όταν θα μου έρθει ο μάστορας να μου φτιάξει το μπαλκόνι που ήθελα εδώ και χρόνια στο υπνοδωμάτιό μου. Τέλος πάντων αυτό είναι άλλη ιστορία... Θα μου πεις, "εσύ δεν κλαίγεσαι πως είστε άνεργοι και την βγάζετε δύσκολα"; Κι εδώ απαντάω εγώ: "γονεϊκή επιδότηση ΕΣΠΑ"!!!

Λοιπόν ως γνωστόν ο παθολόγος στο νοσοκομείο μου έγραψε και την εξέταση τρίπλεξ κάτω άκρων και όπως είχα ενημερώσει θα πήγαινα την περασμένη Πέμπτη στον ακτινολόγο της μάνας μου μαζί με την ίδια αφού είχε ραντεβού, με την ελπίδα πως θα την έκανα. Αμ, δε τελικά! Η γραμματέας του ακτινολογικού μου είπε πως μετά από 2 μήνες θα είχε διαθέσιμα ραντεβού για να πάρω κι εγώ σειρά. Απογοητεύτηκα. Αφήνω την μάνα μου να βγάλει τις δικές της ακτινογραφίες και πάω σε ένα άλλο ακτινολογικό εργαστήριο που ήταν στον δρόμο μου. Μπαίνω μέσα, δείχνω το παραπεμπτικό. "Αν ερχόσασταν την ίδια ημέρα που σας έδωσε την εξέταση ο γιατρός θα κλείναμε το ραντεβού γι' αυτόν τον μήνα. Τώρα δεν μπορώ  να κάνω κάτι". Γαμώ την ατυχία μου. Γυρίζω σπίτι και λέω ας δοκιμάσω στον Ευαγγελισμό να δω τι θα καταφέρω. Τηλεφωνώ και με συνδέουν με το ιατρείο υπερήχων. Ρωτάω για την εξέταση, με ρωτάει η γραμματέας πότε την πήρα και κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες για να γνωρίζει τι ακριβώς εξέταση είναι αυτή που θέλω να κάνω: "Το πιο σύντομο διαθέσιμο ραντεβού που έχω είναι για τις 12 Ιουνίου στις 4:16 το απόγευμα. Δεν χρειάζεται να βγάλετε εισιτήριο, θα έχετε το παραπεμπτικό και το βιβλιάριό σας". Την ρώτησα αν γινόταν να το πήγαινα στις 20 που έχω κι άλλες εξετάσεις στην Αθήνα και μου είπε πως δεν γινόταν για τις 20 αλλά για τις 19. Δε πα στο διάολο, λέω και τελικά κλείνω το ραντεβού για μεθαύριο το απόγευμα. Δεν θα καθίσω να περιμένω μετά από 2 μήνες να ξαναπληρώνω 5 ευρώ για να μου ξαναγράψει την εξέταση ο γιατρός κι αν βάλεις και το ποσό της συμμετοχής για την εξέταση πάμε στα 16 ευρώ. Και τώρα το ίδιο μου έρχεται (αφού το ποσό της συμμετοχής για εξέταση έξω θα το πληρώσω εισιτήριο στο τρένο) αλλά τουλάχιστον θα τελειώσω με τις εξετάσεις μέσα στον Ιούνιο και τον Ιούλιο (καλώς εχόντων των πραγμάτων βεβαίως) να τις πάω στο χειρουργό. Μένει μετά να κάνω γαστροσκόπηση κι αυτό μόνο για την επιτροπή στο ΙΚΑ. Αυτό είναι μια λεπτομέρεια που θα την τακτοποιήσω εν καιρώ κι αφού μάθω αν τυχόν υπάρχουν αλλαγές με τις επεμβάσεις παχυσαρκίας.
Κάτι ακούστηκε πως το ΙΚΑ μείωσε κι άλλο το ποσό που καλύπτει για αυτές τις επεμβάσεις. Εγκύκλιο νεώτερη δεν βρήκα διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ αλλά και τηλέφωνο που κάνω για να μάθω αν ισχύει κάτι τέτοιο κι αν επιβαρύνει την δική μας τσέπη, δεν το σηκώνει κανείς.

Αυτά τα νέα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons