Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Θερμιδομετρητής, ο "θαυματουργός"!

 Μανίνα, Κατερίνα &
Θερμιδομετρητής της Λάλα Κουκ!!!
Εδώ και κάτι μέρες είναι που ξαναμελετάω τον θερμιδομετρητή. Έχω πολλά βιβλιαράκια από δαύτον.
 Ότι λείπει στον έναν το βρίσκω στον άλλον. Βρήκα κι έναν πέρσι στο ίντερνετ που κάθομαι και τον ενημερώνω, ώστε να βγει ένας πλήρης με όλη την σημασία της λέξης. Η ενημέρωσή του έχει φτάσει τις 50 σελίδες με διπλή στήλη. 

Πριν λίγο έψαχνα να βρω επίσης έναν άλλον που είναι κομματάκι πιο αναλυτικός όσον αφορά τα διατροφικά στοιχεία της κάθε τροφής, όμως δεν το βρήκα (γιατί πάντα κάπου καταχωνιάζω τα βιβλία και δεν θυμάμαι που τα βάζω έπειτα) και βρήκα τα μεγάλα σπιράλ τετράδια που κρατούσα ημερολόγιο διατροφής απ'το 2007 (την εποχή που έκανα κι έναρξη στο blog). Χάρη στον θερμιδομετρητή είχα αγγίξει τα 99 κιλά.

Αυτή την στιγμή που γράφω είμαι σε φάση που το να κάνω μια πιο προσεκτική διατροφή μου είναι αδύνατο. Λίγο αλλόκοτο φαίνεται, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τηρήσω. Αποφεύγω να βλέπω την αντανάκλαση  μου στο καθρέφτη κι ενώ η φυσική μου κατάσταση είναι κι αυτή στο μαύρο της χάλι, δεν τηρώ οποιαδήποτε προσπάθεια προσεκτικής διατροφής κάνω.
Ξεκινώ το πρωί, σημειώνω τα πάντα και από το απόγευμα και μετά πάει περίπατο! Προσπαθώ να μου επιβάλω πειθαρχία και δεν πειθαρχώ. Λες και το σώμα και το μυαλό μου είναι εγκλωβισμένα κι εγώ δεν ξέρω σε τι.
Άνοιξα λίγο τα τετράδια και διαπίστωσα πως τα κιλά χάνονταν σαν νεράκι κι ότι το καλοκαίρι είχα αγοράσει στενές βερμούδες και φορούσα, Για 99 κιλά πάντως οι φωτογραφίες που είχα βγάλει δεν με έδειχναν, αλλά για πολύ λιγότερο. Αν ακολουθήσεις τον θερμιδομετρητή που είναι και η πιο οικονομική μέθοδος αδυνατίσματος, σίγουρα χάνεις κιλά. Είναι θαυματουργός.
Σκέφτομαι πως η κολλητή μου που ήταν μια ζωή με το κόκκινο βιβλιαράκι στην κωλότσεπη τώρα κι αυτή 40 βάλε δεν θυμάται που τον έχει και κυρίως η σκέψη του να χάσει τα λίγα περιτά κιλά που έχει, είναι πολύ μακρινή. Θες οι ορμόνες να μας κάνουν ότι θέλουν; Θες η εμμηνόπαυση; Θες ότι το βιολογικό ρολόι χάνει; Θες η κληρονομικότητα; 

Η θέληση πάει περίπατο όπως και να'χει όταν τελικά μεγαλώνεις! Γκρρρρ τα νεύρα μου!



post signature

1 σχόλιο:

  1. Αχ αυτος ο θερμιδομετρητης καποτε ...πριν 13 χρονια εκανε δουλεια και καταφερα σε 5 μηνες να χασω 17 κιλα....κλαψ!!κλαψ!! βεβαια αλλες εποχες τοτε,αλλες ηλικιες και αντοχες και ψυχολογια και και και.....μηπως να τον ξεθαψω και εγω μπας και ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!