Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Να βάλω στόχο άραγε;


Πριν λίγο έμαθα τα ευχάριστα! Η κουμπάρα μου με τον αρραβωνιαστικό της ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ όρισαν ημερομηνία γάμου.
20 Σεπτεμβρίου.

Και σκέφτομαι η ρουφιάνα... "μήπως να αρχίσω να το βάλω σαν στόχο διατροφικό το διάστημα από αύριο μέχρι και τον Σεπτέμβρη;". 
Μήπως να αρχίσω να μετράω αντίστροφα ώστε στον γάμο να είμαι με μια αξιοπρεπή εμφάνιση και να μην γίνω ρεζίλι των σκυλιώνε; Γιατί όσο να πεις μια χοντρή είναι υπερθέαμα και δεν θέλω να κλέψω την δόξα της νύφης! 

4 σχόλια:

  1. Να βάλεις, να βάλεις αλλά να μην ξεχάσεις να μείνεςι συγκεντρωμένη σε αυτό γιατί εγώ όποτε έχω βάλει στόχο κάποιο γεγονός πάντα χειρότερα τα κάνω....:( :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω να το τολμήσω! Να φανταστείς ότι σκεφτόμουν για ακόμη μεγαλύτερο στόχο, δηλαδή μέχρι στην βάφτιση του ανιψιού μου (το πότε θα είναι δεν έχουν αποφασίσει οι γονείς του, αλλά με τα λεγόμενα του αδερφού μου θα αφήσουν να κλείσει τον χρόνο ο μικρός).
      Οπότε λοιπόν ο πιο κοντινός "μαραθώνιος" είναι αυτός μέχρι τον γάμο της κουμπάρας μου, έπειτα θα είναι ένας απλός "αγώνας δρόμου" μέχρι τα βαφτίσια! ;)

      Διαγραφή
  2. Αυτό δουλεύει Μάρσι! Αν το δεις σοβαρα θα το κάνεις. Αλλά δεν είναι νομίζω, καλό κίνητρο γιατί μετά το event χαλαρώνεις απότομα. Καλύτερα ξεκίνα όπως και να έχει να χάνεις 6 κιλά το μήνα. Νομίζω δουλεύει καλύτερα. Κι εγώ ξεκίνσηα ξανά γυμναστική μετά από 2 χρόνια. Αν δεν είχα φοβηθεί με την κήλη με όσα μου είχε πει ο ορθοπεδικός για ακινησία τώρα θα ήμουν μια χαρά. Τα πήγαινα περίφημα και ο πόνος απλά θα υποχωρούσε, αλλά φοβήθηκα. Μίλησα με φυσικοθραπέυτρια και μου δεν έχω πια πλάνες. Κίνηση. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την κίνηση και φυσικά τη διατροφή σου. Πολύ περπάτημα πολύ αερόβια άσκηση. Αλλιώς δεν γίνεται τίποτα! Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ έλα που μετά το γάμο υπάρχει και το επόμενο κίνητρο της βάφτισης (το αναφέρω στην παραπάνω απάντηση); Οπότε αν το δω σοβαρά θα υπάρχει και συνέχεια. Το θέμα είναι πως αν επιτέλους πειθαρχήσω θα είμαι αρκετά ευτυχισμένη αν καταφέρω να διανύσω όλο το διάστημα που χρειάζεται. Ας ελπίσω να τα καταφέρω!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!