Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Δευτέρα 5 Μαίου 2008

Αυτό ήταν! Πάει πέρασε και το Πάσχα. Τα κεφάλια μέσα κι ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του! Μάρσι το ακούς; Μου τα λέω και μου τα φωνάζω γιατί επιβάλλεται να στρωθώ και να οργανωθώ και πάλι! Πρέπει να χαθούν και τα υπόλοιπα κιλά. Αμέσως-αμέσως πρόσεξα πως σχεδόν πέρασε χρόνος που άρχισα την προσπάθεια. Δεν πρόκειτε να κάνω απολογισμό, γιατί ήδη φαίνεται.
Άρχισα και μαζεύω όλα τα χειμωνιάτικα και αποφάσισα όλα τα ρούχα μου με τα μεγάλα νούμερα να μην τα ξαναφορέσω. Τώρα το Πάσχα το ευχαριστήθηκα να γυροφέρνω με φόρμες στο σπίτι, να κάνω τους περιπάτους μου και να απολαμβάνω με την άνεση μου την ποδηλασία.

Για να δούμε τι κάναμε σήμερα!

ΠΡΩΙΝΟ
Φραπέ με γάλα και 1κγ φρουκτόζη (32 θερμίδες)
Τσουρέκι (φτιαγμένο απ'τα χεράκια μου) 48γρ. (134 θερμίδες)


ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Ομελέτα με πατάτες και χωριάτικο λουκάνικο, 240γρ. (510 θερμίδες)
Χωριάτικη σαλάτα (χωρίς φέτα) 200γρ. (179 θερμίδες)
Μήλο 220γρ. (102 θερμίδες)


ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Φραπέ με γάλα και 1κγ φρουκτόζη (32 θερμίδες)


ΒΡΑΔΥΝΟ
1 γιαούρτι αγελάδος 2% (116 θερμίδες)
Μήλο 212γρ. (99 θερμίδες)



Σύνολο θερμίδων: 1204

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons