Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Καλό Πάσχα

Λόγω της δουλειάς μου δεν έχω την διάθεση να ασχοληθώ με αγαπημένες συνήθειες όπως κι ενημέρωση αυτού του μπλογκ. Θα το προσπαθήσω όμως μετά τις γιορτές. Θέλω να ξέρετε ότι κρατάω σημειώσεις. Η προσπάθεια συνεχίζεται. Αλλά μια προσπάθεια διατήρησης του βάρους μου μέχρι τώρα. Αυτό πιστεύω ότι είναι πολύ πιο σημαντικό για να μπορέσω να βάλω μπροστά απ'τον Μάιο για να χάσω και τα υπόλοιπα. Χαίρομαι ότι πολλοί γνωστοί και γνωστές με έκπληξη με αντικρύζουν και με ρωτούσαν πως τα έχασα και είμαι πολύ καλή κλπ.. Θέλω να ξέρετε ότι το βάρος μου διατηρείτε σε αυτό που έχει κολλήσει το τικεράκι επάνω, ίσως να είμαι και κάτι λιγότερο! Αυτά τα λίγα!



Εύχομαι σε όλους καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

2 σχόλια:

  1. Χρόνια καλά και καλό μήνα. Τι θέμα και αυτό με το αδυνάτισμα. Εγώ έχασα 11 κιλά αλλά αυτό που μου την δίνει είναι πως πρέπει να προσέχεις για να μην τα ξαναπάρεις. Μου αρέσουν οι συνταγές σου, ως ερασιτέχνης μάγειρας. Καλή δύναμη και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχουμε! Άστα να πάνε με αυτό το αδυνάτισμα! Μακάρι να γεννιόμασταν με εκείνον το μεταβολισμό που κατεβάζεις τον αγλέουρα και δεν ανεβαίνει το βάρος σου ούτε μισό γραμμάριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!