Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Τρίτη 1-4-08

Καλό μήνα. Δεν έχω διάθεση να κοροϊδέψω τον εαυτό μου, μιας κι επειδή όλος ο μήνας Μάρτης πήγε στράφι και με αρκετή απροσεξία και με το να βλέπω να βάζω κιλά, αποφάσισα να βάλω ένα τέλος και να ξαναρχίσω πάλι.
Συνεχίζω να δουλεύω κι έτσι θέλοντας και μη θα προσαρμόσω την προσπάθειά μου στα δεδομένα αυτά. Επιπλέον αγόρασα σήμερα τις κάψουλες Control Appetite της Power Health, μόνο και μόνο για να μπορώ να συγκρατούμε στην δουλειά απ' τους μπισκοτο-πειρασμούς! Είναι φυτικές ίνες συμπυκνωμένες σε κάψουλες που βοηθάνε στον έλεγχο της πείνας. Κάτι που περνάω τον τελευταίο καιρό. Σήμερα που πήρα την πρώτη δόση διαπίστωσα κάποιο αποτέλεσμα. Θα δούμε και θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να χάσω και τα υπόλοιπα κιλά μου.

Να σημειώσω ότι θερμιδικώς αποφάσισα να ανεβάσω το ...όριο μου, λόγω εργασίας. Μέχρι 1500 θερμίδες ημερησίως. Θέλοντας και μη, αν δεν φας κάτι παραπάνω αποκλείεται να αντέξει κανείς 8 ώρες ορθοστασία και τρέξιμο!

Το σημερινό μενού μου είχε τα εξής:

ΠΡΩΙΝΟ
1 μουστοκούλουρο μικρό (70 θερμίδες)
Καφές φίλτρου με μια μερίδα γάλα και 1κγ φρουκτόζη (32 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Τυρί γραβιέρα 52γρ. (208 θερμίδες)
Ψωμί 78γρ. (187 θερμίδες)
Χόρτα 300γρ. με 1κσ λάδι (225 θερμίδες)
Μήλο 198γρ. (92 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ (στη δουλειά)
Σπανακόπιτα 145γρ. (330 θερμίδες)
Φραπέ με γάλα και 2 Sweet'n'Low (26 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ
1 γιαούρτι αγελάδος 2% από Lidl (108 θερμίδες)
2 μήλα 290γρ. (135 θερμίδες)


Σύνολο θερμίδων: 1413

2 σχόλια:

  1. Εμένα το σύνολο αυτό γιατί μου βγαίνει 1375 θερμίδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευαγγελία έκανα την διόρθωση. Είχα γράψει λάθος τις θερμίδες στα χόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!