Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Μια σκέψη!

Έφτιαχνα τον φραπέ μου προ ολίγου και σκεφτόμουν ότι για να τα καταφέρει κανείς να χάσει κιλά θα πρέπει να το κάνει βάση των συνηθειών του. Κι αναρωτήθηκα: γιατί οι διαιτολόγοι δεν το εφαρμόζουν αυτό; Γιατί δεν συνεργάζονται με τον πελάτη τους ώστε να βγάλουν ένα πρόγραμμα διατροφής ανάλογο των συνηθειών αυτού; Στο παρελθόν είχα πάει σε 2-3 κι όλοι μου έδιναν το  ίδιο πρόγραμμα: ψητά ή βραστά κοτόπουλο - κρέας - ψάρια και μπόλικες σαλάτες, φρούτα και γάλα με το μέτρο κι άντε για ορεκτικό ένα κομματάκι τυρί ή αυγό! Και πως εγώ λοιπόν να εφαρμόσω μια τέτοια δίαιτα όταν θα πρέπει να φτιάξω φαγητό και για τον άντρα μου; Γιατί θα πρέπει να φτιάχνω 2 διαφορετικά μενού για τον καθένα ξεχωριστά; Και τι φταίει ο άντρας μου να τρώει κι αυτός τα ψητά-βραστά, αν εγώ δεν θέλω να είμαι συνέχεια στην κουζίνα; Γιατί κανείς διαιτολόγος δεν λέει: θες καρμπονάρα; φάε, αλλά σε πιατάκι του φρούτου μαζί με  μια μεγάλη σαλάτα για να χορτάσεις. Ή να πει: θες πίτσα; φάε, αλλά ένα κομμάτι έτοιμης πίτσας μαζί με το σαλατικό για να'σαι χορτάτη! Ή το άλλο: θες γεμιστά; φάε 2 μέτρια γεμιστά και σαλάτα... Είναι δύσκολο να αλλάζεις την ζωή σου απ'την μια στιγμή στην άλλη. Κάποτε σε μια διαιτολόγο εκεί που περιμέναμε την σειρά μας να ζυγιστούμε και να πάρουμε οι πελάτες το νέο διαιτολόγιο έρχεται μια καινούρια. Φυσικά άρχισε τις ερωτήσεις αν είναι καλά και ποσά κιλά χάσαμε κι αν πεινάμε κλπ... Φυσικά τις εξηγήσαμε τα γνωστά κι αθώα ότι αν το ακολουθήσεις το πρόγραμμα όντως χάνεις και δεν πεινάς: 'Ξέρετε θέλουν όλοι στο σπίτι να χάσω βάρος και ειδικά τα παιδιά μου και είπα μιας κι από Δευτέρα θα πάω στον διαιτολόγο, έφαγα χθες 6 διαφορετικές πάστες. Γιατί δεν ξέρω πότε θα ξαναφάω γλυκό'! Αν και έχουν περάσει χρόνια από αυτό το περιστατικό, δείχνει πόσο απελπισμένη ήταν αυτή η γυναίκα και φοβισμένη στο τι πρόγραμμα διατροφής θα ακολουθούσε. Δράμα! Δεν ξέρω αν τελικά ξεκίνησε δίαιτα, δεν ξέρω αν τα κατάφερε... Το θέμα είναι αυτό που σημείωσα και παραπάνω, θα πρέπει οι διαιτολόγοι να αλλάξουν λίγο το τροπάρι και να μην μας δίνουν προγράμματα διατροφής συνηθισμένα που είναι και κουραστικά στην εκτέλεσή τους και ειδικά από ανθρώπους σαν εμάς που χρόνια τώρα παιδευόμαστε με τα κιλά μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons