Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Wi-fi περιορισμένο!

Πέρασαν 15 μέρες από την ανάρτηση-ανακοίνωση. Βρήκα σπίτι και ακριβώς δίπλα υπάρχει ψησταριά που παρέχει δωρεάν wi-fi στην πελατεία της. Είχαν ξεχάσει ένα πινακάκι που είχαν σημειώσει με κιμωλία τον κωδικό του wi-fi για τους πελάτες, σ' ένα τραπέζι κοντά στην τζαμαρία και τον πήρε το μάτι μου, τον συγκράτησα και συνδέθηκα! Δεν έχει σήμα καλό και δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα. Ίσα να διαβάζω κάνα νέο από καμιά γρήγορη ιστοσελίδα και να μπαίνω στο μπλογκ. Τίποτε άλλο! Όπως και να'χει... ευχαριστημένη είμαι και με αυτή την ελάχιστη επιλογή!
Όλα τα νέα μου για το πως περνά η μέρα μου εδώ που βρίσκομαι και γενικά τι επικρατεί στον νέο χώρο εργασίας μου θα τα σημειώνω εδώ!

Να'στε  όλοι-όλες καλά! 😊

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons