Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Τι έκανες κι αδυνάτισες;

Κατ' αρχήν καλό μας μήνα και εν δευτέροις τροφή στις κουτσομπόλες της γειτονιάς δεν θα δώσω!
Ακούς μαρή; Επιμένει πως έκοψε το φαγητό!
Πήγαμε λαϊκή νωρίτερα με τον σύζυγο και στον δρόμο συναντήσαμε μια γειτόνισσα. Με είχε δει πριν μερικές μέρες και ρωτούσε τι έκανα κι έχασα κιλά. Της είπα πως απλά έκοψα το φαγητό για λόγους υγείας, επειδή μεγαλώνω και τα πράγματα πήγαιναν άσχημα. Έτσι απλά! Η κουβέντα έμεινε εκεί και εισέπραξα το ανάλογο "φτύσιμο" για να μη με ματιάσει. Το ότι ματιάζει και σε κάνει για όλη τη μέρα ράκος, είναι γεγονός και δεν μπορώ να το εξηγήσω!
Να'τη και σήμερα με την ίδια απορία: "Μα τι έκανες Μαρία κι αδυνάτισες; Δεν τρως; Να, θέλω κι εγώ να αδυνατίσω και δεν μπορώ". Του κώλου τα εννιάμερα βέβαια. 84 χρόνων γυναίκα (που ειλικρινά δεν της φαίνεται και μοιάζει με 65άρα) και θέλει να χάσει κιλά απ' την κοιλιά της (είναι απλά ευτραφής γυναίκα, ούτε καν χοντρή) κι αποζητά με τρόπο να της πω το μυστικό μου. Επέμεινα κι εγώ στο δικό μου πως έκοψα το φαγητό και τρώω πολλά φρούτα και λαχανικά!
Μαζεύονται στο σπίτι της οι αρχικουτσομπόλες της γειτονιάς κι έχουν φάει τα λυσακά τους να μάθουν πως κατάφερα κι αδυνάτισα τόσο γρήγορα και τι μου συμβαίνει κλπ.. Ας φάνε τις σάρκες τους, δεν έχω σκοπό να βγάλω τελάλη να διαλαλήσει το τι κάνω εγώ. Τα εν οίκω μη εν δήμω! 
Δεν επέμεινε περισσότερο και ξανά μ' έφτυσε για να μη με ματιάσει και όταν την προσπεράσαμε ο άντρας μου άρχισε το ξεμάτιασμα και το σταυροκόπημα! 
Μας είχε ήδη κάνει νταούλι! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons