Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Ραντεβού στο ιατρείο ΩΡΛ

Σήμερα ήταν το προγραμματισμένο μου ραντεβού στο τακτικό ιατρείο ΩΡΛ στο Ιπποκράτειο. Είπα γιατί πήγα, μου πήρε ιστορικό ένας γιατρός (μάλλον ειδικευόμενος) και μου έκανε ακοόγραμμα το οποίο δεν είχε καμία σχέση με αυτό που έκανα στο νοσοκομείο της πόλης μου. Με  έβαλε σε ειδικό θάλαμο, με 2 διαφορετικά ακουστικά κι εγώ έπρεπε να πατάω το κουμπάκι στο χειριστήριο όποτε άκουγα ήχο. Κράτησε περίπου 10 λεπτά.
Κάναμε μια πρώτη κουβέντα για το θέμα χειρουργείου κι εκείνος μου είπε πως τα ακουστικά θα ήταν προτιμότερα γιατί το χειρουργείο ίσως να μην αποτελεί ιδανική λύση και ίσως να κουφαθώ εντελώς απ' το αυτί που έχει τα βουητά. Η τιμή των ακουστικών είναι στα 1000 ευρώ! Του τόνισα πως αν είχα 1000 ευρώ πάρτυ θα έκανα στο σπίτι (τρόπος του λέγειν) και του εξήγησα πως ο λόγος της κακής οικονομικής κατάστασης που βιώνουμε  (μιας κι ότι μεροκάματο μπαίνει στο σπίτι είναι απλά για τα  άκρως απαραίτητα) με αναγκάζει να βλέπω προς την λύση του χειρουργείου.
Είχα αρκετή ώρα στο ιατρείο και μου έδωσαν να πάρω τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού στο πιο εξειδικευμένο τους ιατρείο για το θέμα μου, όπου εκεί θα μου αναλύσουν περαιτέρω τα υπέρ και τα κατά του χειρουργείου πριν πάρω την οριστική μου απόφαση και προχωρήσουμε στα διαδικαστικά. Με ρώτησε μάλιστα αν έχω ασφάλεια! Αύριο θα τηλεφωνήσω και μακάρι να συμπέσει την ίδια μέρα που έχουμε ραντεβού στο Ιπποκράτειο (πάλι) στο οφθαλμολογικό εγώ κι ο άντρας μου. 

Ναι, τα πήραμε αμπάριζα τα ιατρεία... γιατί επιβάλλεται... μεγάλοι ανθρώποι λίγο πριν πενηνταρήσουμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons