Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Αποδυναμωμένο μου Πάσχα!

Με παίρνουν οι μυρωδιές από τσουρέκια και κουλουράκια που ψήνονται τριγύρω στη γειτονιά κι εγώ φέτος δεν μπορώ να φτιάξω έστω κουλουράκια.
Οι μύες των χεριών μου είναι αποδυναμωμένοι, που ότι και να κάνω τα χέρια μου κουράζονται. Καταπιάστηκα σήμερα να σαπουνίσω τον τοίχο πίσω απ' το κεφαλάρι του κρεβατιού μας που το'χουμε βάψει με βελουτέ διαφορετικό χρώμα απ' τους υπόλοιπους τοίχους του υπνοδωματίου και πιάνει άλατα απ' την υγρασία και δεν μπορούσα να δουλέψω αρκετά με το δεξί. Έτσι προσπάθησα να κάνω ότι μπορώ και με το αριστερό ώστε να μοιραστεί η κούραση.
Πόσο δε σκέφτομαι τα τζάμια στις μπαλκονόπορτες δεν το συζητώ! Και μετά μου θέλω να κάνω κουλουράκια! Τα τζάμια όλο και κάπως θα τα καταφέρω, έστω με μια μπαλκονόπορτα την ημέρα, τα κουλουράκια δεν το βλέπω! Δεν έχω πολυμηχάνημα για να ζυμωθούν μόνα τους, οπότε θέλει χέρι η ζύμη! Το ξεχνάω για φέτος. Από κουλουράκια δεν θα ξεμείνω, όλο και κάτι θα δώσει η μάνα μου όπως κάνει κάθε χρόνο!
Η σκέψη να αρχίσω γυμναστήριο με ζώνει όλο και περισσότερο. Καλά να είμαστε, να πάνε και τα οικονομικά μας κάπως καλύτερα και θα δούμε τι μπορεί να γίνει. Σκέφτομαι να κάνω και τίποτε στο σπίτι, στο youtube υπάρχουν ωραιότατα βιντεάκια με αερόμπικ, ζούμπα κλπ..
Να πριν λίγο έκανα λίγες ασκησούλες από ένα βιντεάκι, αλλά δεν άντεξα να το βγάλω και ήταν μόνο 25'. Ψοφίμι! Θα δείξει!
Πήγα και σούπερ μάρκετ σήμερα να αγοράσω αρνάκι. Πήρα 1,5 αρνί, κομμένο μερίδες που μερικές θα ψηθούν στη λαδόκολλα και φέτος, για το βράδυ της Ανάστασης. Πάσχα θα κάνουμε στου αδερφού μου που μας προσκάλεσε, καλά να είμαστε! 

Αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons