Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Τι έφαγα σήμερα 14/4

- Πρωινό
1/2 γιαούρτι αγελάδος 2%
1 φέτα κέικ

- Δεκατιανό
1 κομμάτι γραβιέρα
Φρέντο καπουτσίνο... απ' όξω
1 μήλο

- Μεσημεριανό
1/2 στήθος από μικρό ψητό κοτόπουλο
Παντζάρια σαλάτα
1 γωνίτσα ψωμί
1 σταφιδόψωμο

- Απογευματινό
Φρέντο καπουτσίνο... απ' όξω
1/2 σταφιδόψωμο

- Βραδυνό
Λιγότερο από 1/2 στήθος από μικρό ψητό κοτόπουλο
2 πηρουνιές παντζάρια σαλάτα
Λίγο κεφαλοτύρι και κασέρι
1,5 αχλάδι


- Πριν τον ύπνο

  • Η προσπάθεια να φτιάξω τελικά φρέντο καπουτσίνο στη καφετιέρα της νύφης μου στέφθηκε με επιτυχία. Η αποτυχία ήταν στο αφρόγαλα, που δεν τα κατάφερα. Η παταγώδης αποτυχία ήταν ότι τελικά δυο γουλιές που ήπια απ' τον καφέ αυτό ήρθαν και μου έκατσαν σαν τσιμεντόλιθος στο στομάχι. Προκειμένου να μην έχω καμιά ιστορία, μόνη μου με το ανιψάκι μου στο σπίτι, τον έχυσα και κατέληξα και πάλι να αγοράσω απ' έξω το φρέντο μου. Το μεσημέρι η νύφη μου, μου είπε πως τον καφέ τον είχαν αγορασμένο απ' του Λουμίδη! Της εξήγησα πως πλέον το στομάχι μου αντιδρά ανάλογα  αν κάποιος καφές είναι κάπως και γι' αυτό τους αποφεύγω, με παράδειγμα τον καφέ του φίλτρου που ναι μεν είναι σχετικά ελαφρύς απ' όλους τους υπόλοιπους καφέδες τελικά μου δημιουργεί πρόβλημα. Τώρα το να ξεπαραδιαστώ για να αγοράσω καφέ εσπρέσσο συσκευασίας από αυτούς που το στομάχι μου ανέχεται, δεν λέει. Κι ούτε απαιτώ να μου αγοράσουν ο αδερφός κι η νύφη μου κάτι τέτοιο. Τα σχολεία άλλωστε σε 2 μήνες κλείνουν κι εγώ στο σπίτι δεν έχω μηχανή ή καφετιέρα εσπρέσσο για να πω ότι δεν θα πάει χαμένος ο καφές και δεν ξέρω αν για την επόμενη σχολική σεζόν θα κάνω πάλι μπέϊμπι-σίτινγκ του ανιψιού μου ή θα τον παίρνει μαζί της στο νηπιαγωγείο η νύφη μου. Θα αρκεστώ στο κλασσικό φραπεδάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons