Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Ο τακτικός μου έλεγχος!

Χθες κατέβηκα Αθήνα! Ήταν η προγραμματισμένη επίσκεψη στο ιατρείο παχυσαρκίας, για να δουν τις εξετάσεις μου και να λάβω τις ανάλογες οδηγίες.
Ενώ η ώρα του ραντεβού ήταν 3 μετά το μεσημέρι, τελικά λόγω κάποιου θέματος όοοολα τα ραντεβού μετατέθηκαν μια ώρα πίσω. Δεν έκαναν καν τον κόπο να ενημερώσουν για την αλλαγή. Εγώ πήγα νωρίς -υπολόγιζα και τυχόν καθυστέρηση του τρένου, μιας και τελευταία λόγω μείωσης των δρομολογίων τις συνηθίζει πολύ συχνά- με το σκεπτικό πως αφού είμαι στην ώρα μου θα τελειώσω νωρίς!
Με το 10:25 έφυγα το πρωί (να πιω ένα καφεδάκι, να φάω κάνα σάντουιτς, να χαζέψω λίγο τον κόσμο και περνά η ώρα) κι επέστρεψα με το 18:45 για να είμαι στο σπίτι μου στις 9 το βράδυ λόγω καθυστέρησης του τρένου που πήγαινε αργά! Τέλος πάντων...
Οι εξετάσεις μου για άλλη μια φορά δεν ήταν πλήρης. Θα χρειαστεί να ξανακάνω την γενική αίματος κι έλεγχο σιδήρου. Το προγραμμάτισα σήμερα για τις αρχές Μαρτίου, δεν υπήρχε ενδιάμεσο διαθέσιμο ραντεβού στο νοσοκομείο στο παθολογικό ιατρείο. Έκλεισα και με το μικροβιολογικό του νοσοκομείου, αναγκαστικά. Δεν γίνεται να πληρώσω και πάλι τα μαλλιοκέφαλα μου στο ιδιωτικό (έστω κι αν είναι η συμμετοχή της ασφάλειας μου), θα πληρώσω μόνο για τον ορμονικό έλεγχο TSH που μου ζητήθηκε χθες μιας και μου έκαναν και μια μικρή αλλαγή στα φαρμακευτική μου αγωγή επειδή η τιμή ήταν σχεδόν στο ανώτερο όριο της φυσιολογικής τιμής του εργαστηρίου! Αυτός ο έλεγχος θα γίνει σε ενάμιση μήνα.
Για την δε τριχόπτωση -αν και δεν είναι έντονη πια- η τιμή του ψευδαργύρου αν και είναι στο φυσιολογικό της όριο είναι χαμηλή κι έτσι μου είπε η χειρουργός της ομάδας για 2 μήνες να παίρνω ψευδάργυρο σε ταμπλέτες.
Το επόμενο ραντεβού ορίστηκε για τον Σεπτέμβρη. Μένει μόνο να τηλεφωνήσω για μου δώσουν ημερομηνία γιατί είναι πολύ μακριά ώστε να μου την έδιναν χθες!

Ευτυχώς που όση ώρα περίμενα στο σαλονάκι όλο και κάποιος ήθελε να εξυπηρετηθεί απ' την γραμματέα του ιατρείου που ήταν μέσα-έξω και μιλούσα και μάθαινα πολλά και διάφορα και έβλεπα και τους προς χειρουργείο νέους παχύσαρκους που κι εγώ με την σειρά μου εξιστορούσα την εμπειρία μου. Κάπως έτσι πέρασε η ώρα και δεν βαρέθηκα πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons