Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

-700 γραμμάρια

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Άλλαξα την ημέρα ζυγίσματος μου από Δευτέρα σε Κυριακή. Ο λόγος είναι πως πλέον άρχισα πάλι το babysitting με τον ανιψιό μου κι επειδή θα ξυπνάω νωρίς το πρωί, το μυαλό και η τσίμπλα στο μάτι, δεν μου δημιουργούν την διάθεση να τραβήξω την ζυγαριά και να ρίξω ζύγισμα.
Σήμερα λοιπόν έδειξε πως η απώλεια μου ήταν στα -700 γραμμάρια. Γνώριμη η φάση αυτή για μένα μιας και πλέον μέχρι να φτάσω στο στόχο, έτσι θα κυλάει συνήθως η απώλεια. Δεν με πειράζει δεν με ενοχλεί. Αισθάνομαι καλά, μαζεύω αρκετά σε πόντους και πλέον μπαίνω σε ρούχα που δεν έμπαινα. Χθες ήταν η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που στην βραδυνή μας βόλτα με τον άντρα μου φόρεσα παντελόνι. Όχι κολάν, παντελόνι υφασμάτινο παρακαλώ! Το χάρηκα πολύ! 
Έκοψα και τα μαλλιά μου κοντά και το σχόλιο του άντρα μου χθες ήταν: «σου πάνε πολύ τα μαλλιά έτσι, αγριογκόμενα έγινες»!!!
Τέτοια πλέον μου λέει ο άντρας μου και χαίρομαι ακόμη περισσότερο για την απόφαση μου να χειρουργηθώ. Πετάω!

Χθες πήγαμε για φαγητό έξω, κάναμε και το περπάτημά μας και είπαμε μετά να καθίσουμε σε καμιά καφετέρια να πιούμε κάτι. Εδώ πλέον είναι το δύσκολο για μένα. Τι να πιω; Σκεφτόμουν να δοκίμαζα να πιω κρασάκι ρίχνωντας νερό μέσα σε αυτό για να σπάσω την όποια «σπιρτάδα» είχε, αλλά λέω «άστο καλύτερα να το ρωτήσω από βδομάδα στο ιατρείο παχυσαρκίας που έχω ραντεβού». Χυμό... όχι άλλο κάρβουνο! Και στην έξοδο μου θα με κυνηγούν τα φρούτα; Έφτασα στο άλλο άκρο και λέω «θα πιω μιλκσέϊκ σοκολάτα», γιατί δεν ήθελα να πιω καφέ. Ε, λοιπόν το μιλκσέϊκ το απόλαυσα, αλλά ήρθε το dumping και μου έφερε μια υπνηλία - μια ζαλάδα, άλλο πράγμα! Λες κι είχα πιει αλκοόλ! Φυσικά είχε όλα όσα δεν έπρεπε να καταναλώσω: έξτρα λιπαρά και ζάχαρη. 
Αναρωτιέμαι: το ίδιο άραγε θα πάθω αν αγοράσω ένα σοκολατούχο γάλα 0%; Θα το δοκιμάσω αύριο, να δούμε τι θα γίνει, όπως επίσης θα δοκιμάσω κάποια στιγμή και στο γάλα μου να ρίξω κακάο. Σκέφτομαι μήπως το κακάο, είναι τρόφιμο που πρέπει να αποφύγω για κάποιο διάστημα ακόμη! Δεν αποκλείω επίσης και τη ζάχαρη να μου δημιουργεί αυτή την....υπερχαλάρωση. Για τα λιπαρά ξέρω, πως θα φύγουν με την τουαλέτα, δεν μου δημιουργούν κάποια άλλη παρενέργεια.
Υπό έρευνα λοιπόν κι αυτό!
Αχ... όχι άλλο ντεκαφεινέ, όχι άλλο χυμό σε βραδυνή έξοδο!

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαρία!
    Χθες ανακάλυψα το blog σου, είναι πολύ ενδιαφέρον!
    Μπράβο σου πραγματικά για την πορεία σου!

    Μην απογοητεύεσαι με τα 700 gr! Είναι πολύ καλή απώλεια!
    Τί θα κάνεις όταν έρθει βδομάδα που θα μείνεις στάσιμη; Θ' απογοητευτείς;
    Όπως και να' χει, τα κιλά θα φύγουν! Χαλάρωσε κι απόλαυσε την διαδρομή!

    Κι εγώ πάντως νιώθω περιορισμένη στο τί θα πάρω σε εξόδους.
    Επειδή ούτε καφέ πίνω, ούτε αλκοόλ, ούτε χυμό φρούτων, ούτε κάτι που να έχει ζάχαρη, καταλήγω σχεδόν πάντα σε τσάι. Λίγο σπαστικό, αλλά τί να κάνουμε!

    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Φυσικά και δεν απογοητεύομαι, όπως σημείωσα είναι γνώριμη κατάσταση αυτή για μένα. Επίσης έχω μείνει και στάσιμη στα κιλά. Έχει λογική η στασιμότητα. Τόσα κιλά μέσα σε 7 μήνες, πως να μην αντιδράσει ο οργανισμός έτσι;
      Όσον αφορά τις εξόδους: γενικά βγαίνουμε για καφεδάκι, πίνω ντεκαφεινέ καφέ με ζαχαρίνη ΠΑΝΤΑ. Μια φορά άλλαξα και πήρα φυσικό ανάμικτο χυμό και το αποτέλεσμα ήταν να νιώθω φαγούρα στις αμυγδαλές (ίσως γιατί έβαλαν ροδάκινο χωρίς να καθαρίσουν τη φλούδα κι αχλάδι πολύ σκληρό).
      Γενικά πάντως αναψυκτικό απαγορεύεται να πιω κι από τσάγια τα λεγόμενα χωρίς ζάχαρη περιέχουν κανονικά ζαχαρίτσα. Οπότε το’ ριξα έξω με το μιλκσέικ!

      Γενικά πάντως όλα καλά πάνε, δεν απογοητεύομαι! ;)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο, μπράβο, μπράβο! Έτσι, να βλέπω εσένα και να εμψυχώνομαι κι εγώ με τα πισωγυρίσματά μου...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!