Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

-1,8 για την εβδομάδα και -41 κιλά στο σύνολο!

Κατ'αρχήν καλό μήνα!
Κοιτάζω το τικεράκι μου στην σελίδα "Έλα να ζυγιστούμε darling!" και μου φαίνεται απίστευτο πως μέσα σε 5,5 μήνες έφυγαν από επάνω μου 41 κιλά! Σαν νερό! Χωρίς πείνα! Ο στόχος για τα 70 που έχω θέσει όλο πλησιάζει. Σκέφτομαι πως κλείνοντας χρόνο απ'το χειρουργείο θα έχω πλησιάσει τα 70 αρκετά. Όμως δεν ξεχνώ και τον παράγοντα πως ο οργανισμός θα κολλήσει και για να φτάσω τα 70 ίσως πάρει και παραπάνω απ'ότι εγώ ελπίζω. Δεν με πειράζει! Αρκεί που είμαι υγιής.
Το σύνδρομο dumping πλέον είναι φορές που το νιώθω και το ελέγχω. Κι όπως έχω καταλάβει στην περίπτωση μου έχει να κάνει και με το διαφορά ώρας που πρέπει να πίνω το νερό απ'το φαγητό. Ενώ το όριο είναι η μισή ώρα εγώ αφήνω να περάσει μία ώρα (παρά το ότι το στόμα μου είναι εντελώς στεγνό). Συνεχίζω να αποφεύγω τους υδατάνθρακες όσο μπορώ. Με τρελαίνει να βλέπω γεμιστά και να μην τρώω, είναι φορές όμως που δεν αντέχω κι έτσι ένα γεμιστό θα το φάω και συνήθως χωρίς συνέπεια απ'το σύνδρομο. Έτσι κάπως διατηρώ την διατροφική μου ισορροπία.
Είχα κολλήματα στη ζυγαριά μέσα στον Ιούλιο κι έτσι ο μήνας έφυγε με μια καλή "αποζημίωση", -1,8. Χωράω άνετα πλέον σε ρούχα που δεν έμπαινα. Το αριστερό μου γόνατο είναι φορές που με ενοχλεί, αλλά δυστυχώς η οστεοαρθρίτιδα θα βρίσκεται να μου υπενθυμίζει την "ύπαρξή" της. Τουλάχιστον σκέφτομαι, πως κινούμαι άνετα στις σκάλες του σπιτιού μου που πριν κάτι μήνες αυτό μου ήταν αρκετά δύσκολο με εξαίρεση κάποιες ημέρες που δεν ήταν υγρές και δεν είχα ενοχλήσεις. Δεν γίνεται να την αποφύγω αλλά θέλω να ελπίζω να μείνει τουλάχιστον στάσιμη -αν αυτό γίνεται- ώστε μεγαλώνοντας να μη με δυσκολέψει περισσότερο και χρειαστεί να κάνω κάποιο χειρουργείο στο γόνατο. Αυτά για την ώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons