Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

5 μήνες και ...διψήφιο!

Πέρασαν ακριβώς 5 μήνες και το σύνολο της απώλειας είναι -37,1 κιλά. Ούτε στον ύπνο μου δεν υπήρχε περίπτωση να ονειρευτώ τέτοια απώλεια!
Και το σημερινό ζύγισμα αντάμειψε με το παραπάνω τις προσδοκίες μου. Θεωρούσα πως τον Αύγουστο θα έβλεπα το διψήφιο αριθμό κιλών μου, αλλά ήρθε πολύ νωρίτερα. Ζυγίζω 99,9! Επί της ουσίας 100, αλλά -100 γρ. δίνουν άλλη αίσθηση! Είναι αυτό το "πάρα τρίχα" που κάνει την διαφορά. 
Με το που ανέβηκα στην ζυγαριά οι αριθμοί που πέρασαν μέχρι να οριστικοποιηθεί στο βάρος μου έπαιζαν σε διψήφιο και λέω "είμαι σε καλό δρόμο, τέλος το παιχνίδι με το τριψήφιο". Είμαι θεά αγάπη μου!!!
Ο αδερφός μου πρόσεξε την απώλεια μου όταν εγώ φορούσα ένα ριχτό φόρεμα! "Με δουλεύεις; - τον ρωτάω- δεν φαινόταν η απώλεια με τα πιο στενά ρούχα και φαίνεται με το ριχτό;"! Και μου απαντάει: "Με το ριχτό όμως φαίνεται πως έχει στρώσει η πλάτη σου, τα μπράτσα σου έχουν μαζέψει,  το μπούστο σου επίσης. Ενώ με το κοντομάνικο δεν φαίνεται τόσο το αποτέλεσμα. Δίχνεις μεν μαζεμένη, αλλά όχι τόσο πολύ όσο σε βλέπω τώρα με το αμάνικο φόρεμα"!
Άλλη αίσθηση επιτέλους. Το Σαββάτο βγήκαμε και βόλτα με τον άντρα μου. Φόρεσα πλατφόρμα πέδιλο (μέτριο σε ύψος) και περπάτησα με άνεση. Δεν υπήρχε περίπτωση την διαδρομή πήγαιν'έλα μέχρι την παραλία να την κάνω με τα παραπάνω κιλά και με πέδιλο. Δεν έπαιζε τέτοιο πράγμα! 
Τα ρούχα μου όλο και πιο άνετα μου έρχονται, ακόμη κι οι φούστες σε σχήμα Α με λάστιχο που έχω πλέον μπαίνουν... ασάλιωτες (που λέει ο λόγος, γιατί πριν έβρισκα στο λάστιχο). Ομορφιές και τα καλύτερα πλησιάζουν!

Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω κάτι κι αφορά όσες κι όσους μου αποστέλλεται μηνύματα μέσω μέϊλ: πληροφορίες για τα χειρουργεία θα βρείτε μαζεμένες στην σχετική σελίδα (κοιτάτε την μπάρα επάνω), αν κάτι δεν το διευκρινίζω απλά γράψτε μήνυμα από κάτω απ'το θέμα. Αν θέλετε διευκρινήσεις μέσω μέϊλ, να υπάρχει κάποια απόκριση ώστε να είμαι βέβαιη ότι η απάντηση έχει ληφθεί κι ότι δεν έκατσα τόση ώρα να δίνω διευκρινήσεις άδικα. Αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons