Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Το σόι μου, στη βάφτιση!

Τα νέα για το χειρουργείο στο σόι διαδόθηκαν γρήγορα. Εγώ φυσικά δεν είπα τίποτε σε κανέναν. Την ευθύνη την ρίχνω στην Βούλα. Είχα κατά νου πριν την βάφτιση να της τηλεφωνήσω και να την ρωτήσω αν ενημέρωσε τα ξαδέρφια και την θειά μου (που είναι γείτονες της) ώστε να ξέρω πως να αντιμετωπίσω την κατάσταση. Δεν το έκανα μόνο και μόνο για να μην την φέρω σε δύσκολη θέση.

Στην βάφτιση λοιπόν από πλευράς του σογιού μου την μέρα μονοπωλήσαμε το ενδιαφέρον σχεδόν όλων εγώ κι ο ανιψιός μου! Ήρθαν και ξαδέρφια που τηλεφωνικά είχαν πει πως δεν θα έρθουν. Και φαντάζομαι πως το έκαναν για να δουν κι εμένα. Εμφανίστηκαν στην εκκλησία ξαφνικά λέγοντας πως ήθελαν να κάνουν "έκπληξη στον αδερφό μου" κι ότι ήρθαν για την βάφτιση και μόνο κι όχι και για την συνέχεια. 
"Μαρία αδυνάτισες, ομόρφυνες, έκανες χειρουργείο;" μια ξαδέρφη.
"Μαρία έμαθα έκανες κάτι και καλά έκανες, ανανεώθηκες", μια άλλη ξαδέρφη.
"Μαρία πως κατάφερες κι αδυνάτισες; Πες μου κι εμένα να χάσω κάνα κιλό", η γυναίκα ενός ξάδερφου.
"Πωπω πως άλλαξες, η Βούλα μου είπε για σένα και έχει να σε δει καιρό! Μπράβο καλά έκανες", η γυναίκα άλλου ξάδερφου (γείτονας της Βούλας)
"Μαρία βλέπω πλήρης ανανέωση! Κατ'αρχήν το ότι έκοψες τα μαλλιά σου έτσι, κέρδισες 15 χρόνια μείον απ'ότι είσαι -μαζί με το ότι έχασες κιλά- κι απ'ότι έδειχνες πριν" λόγια του κουμπάρου.

Μετά την βάφτιση όταν πήγαμε για φαγητό, ένιωθα βλέμματα επάνω μου να προσέχουν τι τρώω και πως τρώω. Ένας απ'τους ανθρώπους που έχει ένα θέμα όταν βλέπει παχουλούς ανθρώπους να τρώνε με όρεξη, είναι η συμπεθέρα. Δεν της έδωσα σημασία, αλλά το βλέμμα της στιγμές το ένιωθα επάνω μου. Τι έφαγα; Απ'την χωριάτικη, 3 κομμάτια τομάτας, 1/2 ροδέλα πιπεριάς... αυτό ως  ορεκτικό κι από το κυρίως πιάτο το 1/3 μιας χοιρινής μπριζόλας. Ήπια όμως αρκετό νερό κι όταν πέρασε η ώρα και ήρθαν τα φρούτα έφαγα κι από αυτά: κερασάκια και πεπόνι. 
Γλυκό της βάφτισης δεν έφαγα που ήταν τσιζκέϊκ. Στο σπίτι μόνο που άνοιξα τις 2 μπουμπουνιέρες μας κι έφαγα 3 κουφετάκια.
Έριξα κι αρκετό χορό. Το ευχαριστήθηκα.
Αν ήμουν ακόμη 35 κιλά επιπλέον δεν υπήρχε περίπτωση να χορέψω. Θα έτρωγα τα πάντα απ'όσα ήρθαν στο τραπέζι, θα έτρωγα και γλυκό, όχι όμως να χορέψω. Δεν με ένοιαξε για οτιδήποτε υπήρχε επάνω στο τραπέζι. Περίμενα υπομονετικά να έρθει το κρέας!

Κι ερχόταν προς την μεριά μου στο τραπέζι μας από καμιά ξαδέρφη για το δήθεν "τι κάνεις και πως πας", μόνο και μόνο για να δουν τι τρώω και πως τρώω. Μια πραγματικότητα που είχα να την δω εδώ και 25 περίπου χρόνια. Όταν κάποτε πάλι έχανα κιλά με διατροφή και παρατηρούσαν τι έτρωγα και πως έτρωγα. Σε άλλους παραδέχτηκα πως έκανα χειρουργείο και γιατί το έκανα και σε άλλους το απέφυγα λέγοντας πως -και καλά- κάνω δίαιτα. Σίγουρα το κουτσομπολιό μετά θα πήγε σύννεφο.
Χέστηκα. Έτσι ήταν πάντα.
Σε σχέση με εκείνη την πρώτη φορά που έχανα κιλά -πριν 25 χρόνια- με διατροφή, αισθάνομαι πολύ καλά γιατί τότε η ψυχολογία μου γινόταν χάλια και δεν μπορούσα να διαχειριστώ τον "βομβαρδισμό" των θετικών σχολίων και των ερωτήσεων του σογιού. Αισθάνομαι καλά τώρα, γιατί η υγεία μου μέρα με τη μέρα επανακάμπτει, για την ομορφιά και την ανανέωση το θέμα το έχω σαν τελευταία επιλογή και πλέον μπορώ να διαχειριστώ ότι νέο φέρνει η απώλεια των κιλών μου. Όπως έγραψα παραπάνω με  τα κιλά που ήμουν πριν το χειρουργείο, με τους πόνους των ποδιών μου, δεν υπήρχε περίπτωση να σηκωθώ να χορέψω. Θα το πλήρωνα για μια βδομάδα με αλοιφές και παυσίπονα για να καλμάρω τους πόνους.
Κλείνοντας και γειτόνισσες ξαφνιάστηκαν που με είδαν πολύ πιο μαζεμένη. "Μαρία αν δεν γυρνούσες να μου μιλήσεις δεν θα σε γνώριζα. Αδυνάτισες, μπράβο. Καλά κάνεις". Και της απάντησα πως αδυνατίζω για υγεία, γιατί όσο μεγαλώνουμε και δεν προσέχουμε η υγεία το πληρώνει! "Να πεις και της μάνας σου να αδυνατίσει". Γέλασα με την πρόταση. Κατάφερε τον χειμώνα κι έχασε  5 κιλά η μάνα μου και ήταν λες κι έχασε 40! Που θέλει και η ίδια να αδυνατίσει αλλά δεν μπορεί γιατί την παχαίνουν τα φάρμακα! Που μου δίνει ακόμη συμβουλές να μην τρώω το βράδυ και βαριέμαι να της υπενθυμίζω πως αυτό που λέει λόγω του χειρουργείου είναι άκυρο! 
Δεν θα κουράσω άλλο το μυαλό μου με το αδυνάτισμα της μάνας μου. Λιχούδα είναι κι όλο γλυκά φτιάχνει με την δικαιολογία πως τα τρώει ο πατέρας μου!

Αυτά με το σόι γενικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons