Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Αλλαγή αντιπηκτικής αγωγής

Την Παρασκευή που πέρασε πήγα σε ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο για να μου πάρουν αίμα για να γίνει εξέταση INR (εξέταση για την πήξη του αίματος), όπως μου είχε ζητήσει ο καρδιολόγος για να δούμε πως ανταποκρίνεται το αντιπηκτικό χάπι που μου έδωσε.
Σήμερα πήγα κι έλαβα το αποτέλεσμα. Η βοηθός του μικροβιολόγου μου είπε πως η τιμή ήταν ανεβασμένη κι έπρεπε να τη δει ο γιατρός μου. Στην εξέταση δεν έγραφε ποια ήταν η φυσιολογική τιμή για να έχω γνώση. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο πριν λίγο βρήκα πως πρέπει να είναι ανάμεσα σε 2-3 και η δική μου ήταν στο 3,68.
Έφτασα στο σπίτι και πήρα τηλέφωνο αμέσως τον καρδιολόγο και του είπα την τιμή στην εξέταση. Μου ρύθμισε λοιπόν το σιντρόμ (αυτό είναι το αντιπηκτικό χάπι που παίρνω), την μια μέρα 1/4, την άλλη 1/2 και πάει λέγοντας και σε μια βδομάδα ξανά εξέταση! 
Σκέφτομαι θα πληρώνω 10εύρα την φορά για να πετύχουμε την κατάλληλη δόση. 
Ρώτησα και πόσο κοστίζει εκεί στο μικροβιολογικό να κάνω μια εξέταση TSH χωρίς παραπεμπτικό και μού ‘φυγε το καφάσι: 20 ευρώ! Έλεος πια!
Κι επειδή δεν μου περισσεύουν για τον σωρό εξετάσεων που είναι να κάνω μέχρι τις 15 του μήνα να πληρώνω απ’ την τσέπη μου, αποφάσισα να τις κάνω στο νοσοκομείο: υπέρηχο κοιλιάς (ήπατος, χολής, παγκρέατος), ΤSH & INR.
Την Παρασκευή έκλεισα ραντεβού στο παθολογικό να μου γράψουν τις εξετάσεις κι από την άλλη εβδομάδα θα κάνω το περπάτημα μου μέχρι το νοσοκομείο για να τις κάνω αλλά και να λάβω τα αποτελέσματα.

Δεν  ξέρω τι γινόταν σήμερα, αλλά το 1535 (η και καλά "γραμμή υγείας") πρέπει να τσέπωσε κάπου στα 10 ευρώπουλα από εμένα, μιας κι όλως περιέργως το σύστημα κολλούσε και δεν ολοκλήρωνε τις λεπτομέρειες ώστε να κατοχυρωθεί το ραντεβού μου. Είδα κι έπαθα να κλείσω ραντεβού στο παθολογικό και μικροβιολογικό του νοσοκομείου. Έκανα 1 ώρα σε προσπάθειες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons