Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Δίαιτα για νέα κορίτσια

ΠΡΩΙΝΟ (230 θερμίδες)
Διαλέξτε ένα από τα εξής:
 - 1 αυγό βραστό σφιχτό, 150 ml ημιαποβουτυρωμένο γάλα, 100 ml αγνό χυμό φρούτων.
 - 1 ψωμάκι ολικής αλέσεως (60 γρ.), ελάχιστη μαργαρίνη, μια λεπτή φέτα τυρί (του τοστ).

ΔΕΥΤΕΡΑ
Γεύμα: 1 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (60 γρ.), 50 γρ. άπαχο βραστό ζαμπόν (2 φέτες), 1 πορτοκάλι.
Δείπνο: 40 γρ. μακαρόνια (άβραστα), 1 ΚΣ ελαιόλαδο, 2 ΚΣ κέτσαπ, 25 γρ. τυρί τσένταρ.

ΤΡΙΤΗ
Γεύμα: 1 ψωμάκι ολικής αλέσεως (60 γρ.), 50 γρ. τόνο σε άλμη, 1 μήλο.
Δείπνο: 100 γρ. γαρίδες ψητές, 175 γρ. βραστές πατάτες με τη φλούδα, 200 γρ. πράσινα φασολάκια, 2 κουταλιές καλαμπόκι κονσέρβα, μια μεγάλη φέτα πεπόνι (300 γρ.).

ΤΕΤΑΡΤΗ
Γεύμα: 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (60 γρ.), μαγιονέζα με αυγό φτιαγμένη με ένα σφιχτό αυγό και 2 κουταλάκια μαγιονέζα λάιτ, αγγούρι, 1 μικρή μπανάνα.
Δείπνο: 100 γρ. χοιρινό φιλέτο στο γκριλ, 100 γρ. ψητή πατάτα, 1 κουταλάκι μαργαρίνη, σαλάτα λάχανο με ελάχιστη μαγιονέζα λάιτ, πράσινη σαλάτα, μία μεγάλη μερίδα φρέσκια φρουτοσαλάτα (το πολύ τρία ολόκληρα φρούτα ή έξι μισά).

ΠΕΜΠΤΗ
Γεύμα: 4 κράκερς, ελάχιστη μαργαρίνη, 125 γρ. ανθότυρο άπαχο, σαλάτα, 2 δαμάσκηνα.
Δείπνο: 50 γρ. κορνμπίφ, 200 γρ. ανάμεικτα λαχανικά, 1 γιαούρτι αγελάδος 0% λιπαρά, 1 μεγάλη φέτα πεπόνι (300 γρ.) και 2-3 φράουλες, 2 μπισκότα.

Διάρκεια δίαιτας: 4 ημέρες.
Απώλεια βάρους: 3 κιλά.

Πηγή: Ένθετη κάρτα από τηλεπεριοδικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons