Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Δίαιτα στο παρά πέντε

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ
Πρωινό
25 γρ. δημητριακά, 15 ml αποβουτυρωμένο γάλα.
Γεύμα
1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως (30 γρ.), 50 γρ. ψητά συκωτάκια κότας, σαλάτα γαρνιτούρα, 1 μήλο.
Βραδινό
150 γρ. άπαχη χοιρινή μπριζόλα καλά ψημένη, λαχανάκια Βρυξελλών, καρότα, μια χοντρή φέτα ανανά.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
Πρωινό
1/2 γκρέιπ φρουτ, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, μαρμελάδα διαίτης.
Γεύμα
3 κράκερς, ντομάτα αγγούρι, 1 γιαούρτι στραγγιστό 0% , 1 ροδάκινο.
Βραδινό
100 γρ. ψητή πατάτα, 50 γρ. ανθότυρο άπαχο, 50 γρ. βραστό ζαμπόν, μεγάλη ανάμεικτη σαλάτα.

ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ
Πρωινό
25 γρ. μούσλι χωρίς ζάχαρη, 1 γιαούρτι στραγγιστό 0%.
Γεύμα
2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως, 50 γρ. στήθος γαλοπούλας καπνιστό, σαλάτα γαρνιτούρα, 2 δαμάσκηνα.
Βραδινό
165 γρ. ψητό μπακαλιάρο με χυμό λεμονιού, 125 γρ. βραστές πατάτες, 100 γρ. μανιτάρια στο γκριλ, φρέσκια φρουτοσαλάτα.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ
Πρωινό
25 γρ. ανάμεικτα δημητριακά ή μούσλι χωρίς ζάχαρη, 15 ml ημιαποβουτυρωμένο γάλα.
Γεύμα
1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, ελάχιστη μαργαρίνη λάιτ, 1 βραστό αυγό, αγγούρι και σέλινο, 1 πορτοκάλι.
Βραδινό
Μια μικρή ατομική πίτσα, ανάμεικτη σαλάτα, 100 γρ. φράουλες.

Διάρκεια δίαιτας: 4 μέρες
Απώλεια βάρους: 3 κιλά

Πηγή: Ένθετη κάρτα από τηλεπεριοδικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons