Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Υπέρηχος κοιλιάς

Λίπος στο συκώτι κι άμμος στη χολή! Αυτά ήταν τα ευρήματα. Για το λίπος το γνώριζα από τον περσινό υπέρηχο που είχα κάνει (μόνο που δεν είχα μαζί την περσινή απεικόνιση για να γίνει σύγκριση), η άμμος στη χολή όμως είναι καινούριο εύρημα. Η ακτινολόγος μου είπε να πίνω πολλά υγρά και γενικά εγώ ψάχνοντας πληροφορίες για την άμμο, βρήκα πως χρειάζεται να γίνει αλλαγή στην διατροφή: να τρώω ότι εμένα μου προκαλεί πρόβλημα (!) (προϊόντα ολικής για παράδειγμα μου δημιουργούν τάση για εμετό), να περπατάω (οκ το'χουμε αυτό), να τρώω φρούτα και λαχανικά, να μειώσω τα γαλακτοκομικά και το κόκκινο κρέας! Στο τέλος τι θα τρώω; 
Από φρούτα η επιλογές είναι λίγες για την ώρα: μήλα - αχλάδια - μπανάνες.
Από λαχανικά επιτρέπονται αυτά που βράζουν και μαγειρεύονται και που δυστυχώς ενισχύουν την βραδυκαρδία κι εγώ για το λόγο της μαρμαρυγής δεν τρώω!
Από γαλακτοκομικά: γάλα το πρωί και καμιά φέτα τυρί λάιτ μεσημέρι ή βράδυ. Τι μείωση επιπλέον να κάνω. Το γάλα είναι 80 ml που το διαλύω με νερό.
Από κόκκινο κρέας: ζήτημα να είναι μια φορά την εβδομάδα σε μορφή κιμά. Αν το καταργήσω κι αυτό ο αιματοκρίτης που θα φτάσει; Να πεις ότι έχω διατροφικές εναλλακτικές, δεν έχω όμως άλλες εκτός του κοτόπουλου και του ψαριού (και που και σε αυτό το στομάχι ανέχεται τα μικρά ψάρια κι όχι τα μεγάλα). Περιορίζομαι στις επιτρεπτές τροφές και καμιά φορά δοκιμάζω και διαφορετικές για να δω την ανοχή του στομαχιού.
Δεν τρώω ποσότητες, τρώω πολύ λίγο, γιατί δεν μπορώ να ξεπεράσω το όριο. Ας κάνω πως δεν διάβασα όλα τα παραπάνω και θα βρούμε τις εναλλακτικές με τον διαιτολόγο στο προγραμματισμένο ραντεβού τον Ιούνη στο ιατρείο παχυσαρκίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons