Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015

Δίαιτα για βιαστικούς

ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 7 ΜΕΡΕΣ
1 ποτήρι νερό με λίγο χυμό λεμονιού, καφέ ή τσάι (χωρίς ζάχαρη ή με υποκατάστατο), 30 γρ. ψωμί με 1 κγ μαργαρίνη.

ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Γεύμα: 180 γρ. ψάρι ψητό, 200 γρ.  σπανάκι βραστό, 1 γιαούρτι 0% λιπαρά.
Βραδινό: 2 βραστά αυγά, σαλάτα πράσινη, 1 άπαχο τυράκι (50 γρ.).

ΤΡΙΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ
Γεύμα: 150 γρ. ψητό κρέας (μοσχάρι), 200 γρ. καρότο και κουνουπίδι βραστό, 1 φρέσκο φρούτο.
Βραδινό: Ζωμός λαχανικών, 150 γρ. λευκό κρέας πουλερικού χωρίς πέτσα, 4 ΚΣ κομπόστα χωρίς ζάχαρη.

ΣΑΒΒΑΤΟ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Γεύμα: Ζωμό από λαχανικά άφθονο, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα.
Βραδινό: 150 γρ. ψητό κρέας χωρίς λίπος, 1 σαλάτα ανάμεικτη χωρίς λάδι.

Διάρκεια δίαιτας: 7 ημέρες.
Απώλεια βάρους: 3 κιλά.

Πηγή: Ένθετη κάρτα από τηλεπεριοδικό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons