Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2015

Δίαιτα για έφηβους

Πρωινό: 1 ποτήρι φρέσκο άπαχο γάλα, 1 αυγό ή 1 κομμάτι τυρί Ολλανδίας έως 50 γρ., 1 λεπτή φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 πολυβιταμίνη.
Μεσημεριανό ή βραδινό κατ' επιλογήν:
  1. Κοτόπουλο βραστό, ψητό ή σούβλας, 1/4 αγγούρι.
  2. Ψάρι σφυρίδα ή συναγρίδα ή γλώσσα ή τόνο ή μπακαλιάρο, ψητό ή βραστό με 1 κγ λαδολέμονο, 1/4 αγγούρι.
  3. Μπιφτέκι με άπαχο κιμά, ζυμωμένο με κρεμμύδι, μαϊντανό, ρίγανη. Τρία σε μέγεθος κανονικό.
  4. Μπάμιες λαδερές κανονικά μαγειρεμένες, στραγγισμένες, μερίδα κανονική.
Συμβουλή: 10 ποτήρια νερό
Διάρκεια: 4 μέρες
Απώλεια βάρους: Από 1-2 κιλά.

Πηγή: Ένθετη κάρτα από τηλεπεριοδικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons