Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Καρφούρ-Μαρ... προσφορές!

Πήγα προ ολίγου στο καρφούρ-μαρ που είναι σχετικά κοντά μου για να αγοράσω γιαούρτια και γάλα της δικής του επωνυμίας που είναι φθηνότερα και που διαφήμιζε μάλιστα με 20% έκπτωση στα γαλακτοκομικά (και σε άλλα είδη εννοείτε) όλο το Σαββατοκύριακο.
Σκέφτομαι πως ήταν ευκαιρία για περπάτημα και έκανα έτσι το συνδυασμό. Τα γιαούρτια που ήθελα εγώ 0% και το γάλα 1,5% δεν τα είχε.
Δεν έχω την δυνατότητα την οικονομική να αγοράζω 3άδες γιαουρτιών με 3,5 ευρώ που έχουν τα επώνυμα, όταν με την δική του επωνυμία έχουν μισή τιμή! 
Βέβαια το να παραπονιέσαι σε υπάλληλο δεν βγαίνει και τίποτε. Ρώτησα μία αν υπάρχουν (στην αποθήκη) γιαούρτια καρφουρ και μου είπε πως θα τα είχε αύριο!
Είναι δυνατόν να διαφημίζεις ένα ολόκληρο Σαββαοτκύριακο προϊόντα και να μην τα έχεις όλα στα ράφια; Αυτό λέγεται ανοργανωσιά! Αυτή η κοροϊδία του καρφούρ-μαρ θα σταματήσει ποτέ; 
Τι να το κάνω εγώ να μου μοστράρεις με παλέτες τους χυμούς τομάτας και τις πατάτες που έχεις προσφορές, όταν τα ράφια με τα γαλακτοκομικά είναι σχεδόν άδεια και ελλειπή. Ξέρεις πως κάποιοι θα έρθουν για συγκεκριμένο είδος κι όταν δεν το έχεις θα φύγουν. Σταμάτα την εξαπάτηση και γίνε συνεπής στην πελατεία σου! 

Δεν ξέρω αν στην Αθήνα τα πράγματα είναι πιο φυσιολογικά πάντως στην επαρχία το συγκεκριμένο σούπερ-μάρκετ θεωρείτε το χειρότερο με τα πιο ακριβά  προϊόντα, αλλά ο κόσμος πάμε επειδή είναι κοντά μας και δεν έχουμε την δυνατότητα να πάμε σε κάποιο άλλο οικονομικότερο που είναι μακριά μας. Πότε άραγε θα σταματήσει η γυφτιά κι η κοροϊδία;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons