Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

-1 ακόμη

Μεγάλη η χαρά μου πρωί πρωί και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας, γιατί ούτως ή άλλως δουλειές στο σπίτι δεν με αφήνουν να κάνω κι έτσι ή θα είμαι στον υπολογιστή ή στην τηλεόραση ή ξάπλα!

Ζυγίστηκα από περιέργεια, μιας και το θέμα της υγρής διατροφής το οργάνωσα και νιώθω πολύ καλύτερα:
-1 κιλό και στο σύνολο -6 κιλά απώλεια μετά από 6 μέρες που πέρασαν απ’ το χειρουργείο! Το νιώθω πάνω μου και το πρώτο που ξεπρήστηκε είναι το πρόσωπο μου, η δε κοιλιά μου μέρα με την μέρα στρώνει κι αυτή και ξεπρήζεται ελαφρώς, άλλωστε τα υπάρχοντα ραμματάκια θολώνουν την εικόνα! 
Γιούπιιιιι!!!

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαρία, χίλια μπράβο! Είδες που όλα πήγαν κατ´ευχήν;;;
    Σιδερένια και ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ! ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!