Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Αποτελέσματα βιοψίας λήψεων γαστροσκόπησης

Τελικά, πολύ κακό για το τίποτα!

Κατ'αρχήν το να βγάλω άκρη για το αποτέλεσμα εδώ στο νοσοκομείο με πήγαιναν από μικροβιολόγο σε βοηθό κι από βοηθό στην υπεύθυνη του μικροβιολογικού! Δηλαδή έλεος. Μου είπαν πως είχαν λάβει την απάντηση και με ρώτησαν πως και γιατί κατέληξε σε αυτούς κι ότι απαγορεύεται κι ότι χρεώνεται το νοσοκομείο...
Εξήγησα λοιπόν πως επειδή χρειαζόμουν άμεσα την γαστροσκόπηση την έκανα σε ιδιωτική κλινική στην Αθήνα και επειδή μου έκαναν λήψεις για βιοψία χωρίς να το ζητήσω μου είπαν να την κάνω και αφού οικονομικά δεν είχα την δυνατότητα να πληρώσω για μια τέτοια εξέταση μου την έγραψε ο παθολόγος του νοσοκομείου ώστε να γίνει. "Α, εντάξει τότε", "Μα δεν έφερα το κυπελάκι χωρίς παραπεμπτικό, γιατί και τότε μου τονίσατε πως δεν μπορούσατε διαφορετικά να παραλάβετε λήψεις χωρίς υπογραφή γιατρού". Εντάξει; Εντάξει! Μόνο που έπρεπε να πάω στο τμήμα ενδοσκοπήσεων για να πάρω την απάντηση.
Ξεκινάω το πρωί, πάω στο τμήμα... Το ίδιο τροπάρι! Ότι απαγορεύεται, ότι χρεώνεται το νοσοκομείο στο πανεπιστήμιο Αθηνών... Και ξανά να εξηγώ: Κοίτα, έκανα την γαστροσκόπηση για χειρουργείο παχυσαρκίας και την ζητά το ΙΚΑ για να καλύψει έξοδα, την έκανα σε ιδιωτική κλινική γιατί την βιαζόμουν, όμως προέκυψε να μου κάνει λήψεις για βιοψία κάτι που δεν το φαντάστηκα κι επειδή δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για να την έδινα έξω, ήρθα εδώ, μου έδωσε ιατρικό σημείωμα ο παθολόγος ώστε να γίνει... 
"Αααα μέσω γνωστού"! ήταν η απόκριση!
Ήμουν στο περίμενε για 40 λεπτά για να μου δώσει το χαρτί και να μου πει να το πάω επάνω στο μικροβιολογικό αν δεν έχουν το ίδιο να βγάλουν αντίγραφο!
Πάλι πάνω εγώ στο μικροβιολογικό. Εκεί πλέον εξήγησα στην υπεύθυνη τα πως και γιατί, έδειξε να κατάλαβε η γυναίκα, της εξυπηρέτησα βγάζοντας αντίγραφο στο "πρωτόκολλο" παρακάτω και μετά από μιάμιση ώρα άδικης παραμονής στο νοσοκομείο γύρισα στο σπίτι.
Τι έλεγε η βιοψία; Παπαριές! Ό,τι έλεγε και η γνωμάτευση του γαστρεντερολόγου, ακριβώς ίδιες! Επί της ουσίας τίποτε ανησυχητικό. Έριξα έναν διάολο κι έφυγα. Την τρίχα την κάνουν τριχιά, βαρέθηκα.

Τηλεφώνησα και στο ΙΚΑ για να μάθω αν τα χαρτιά μου "έφυγαν" για Αθήνα. Τετάρτη τα κατέθεσα, τελικά Δευτέρα βγήκαν στο δρόμο! Με ωτοστόπ άραγε να πήγαν; Τι να κάνω; Κοροϊδεύω την κατάσταση... Και το άλλο το κουλό που μου είπαν, ότι υπάρχει περίπτωση να λάβω απάντηση για έγκριση ή όχι, μετά από δύο μήνες, μιας και της προϊσταμένης στο ΙΚΑ κάτι απαντήσεις ανάλογες που έλαβε τόσο έκαναν! 
Τα'βαλα κάτω όμως και σκέφτηκα, πως μεσολάβησε ο Αύγουστος, που όλα υπολειτουργούν και λογικό ήταν να καθυστερήσει η επιτροπή να συνεδριάσει και να δώσει αποφάσεις! Σεπτέμβρης, Οκτώβρης... να το δίμηνο! Να συμβεί το ίδιο και σε μένα! Θα δείξει!

Αυτά τα νέα της Αλεξάνδρας, που δεν ήξερε τι 'πα να πει άντρας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons