Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Με πρωινό χαπάκι

Κάτι οι ζέστες κάτι η κούραση η ψυχολογική για όλο αυτό το τρέξιμο που έχω ρίξει απ'την άνοιξη μέχρι τώρα, βαριόμουν να καθίσω και να γράψω τα νεώτερα.
Τώρα που δρόσισε είπα να το κάνω!
Λοιπόν, πήγα στο ενδοκρινολογικό παράρτημα του Ιπποκρατείου που λέτε, μου πήραν πλήρες ιστορικό, είδαν κι όλο το πακέτο των ενδοκρινολογικών εξετάσεων που έχω κάνει από πριν 3 χρόνια μέχρι σήμερα και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που δεν ήθελα. Χαπάκι! Κάθε πρωί πλέον ξαναπαίρνω θυρεοειδικό χαπάκι ώστε να πέσει λίγο η τιμή της TSH και σε λιγότερο από ενάμιση μήνα θα ξανακάνω επαναλληπτικές αιματολογικές εξετάσεις για να δούμε τι γίνεται.
Ευτυχώς δεν είναι πολλά τα mg του χαπιού και θέλω να ελπίζω πως όλα θα πάνε καλά. Ο γιατρός μου ζήτησε να κάνω και ένα υπέρηχο θυρεοειδούς, αφού ο τελευταίος που είχα κάνει ήταν πριν 3 χρόνια. Εν ολίγοις έχω υποθυρεοειδισμό με τα μέχρις στιγμής δεδομένα.. και λέω με τα μέχρι στιγμής γιατί τους είπα πως είμαι σε εμμηνόπαυση και το πρόβλημα ξεκίνησε από τότε. Θα δούμε τι θα δείξει και το υπερηχογράφημα για να υπάρχει μια πιο πλήρης εικόνα.
Θα είμαι υπό έλεγχο πλέον. Το ζήτησα του γιατρού, γιατί ούτε στο ΙΚΑ αλλά ούτε και στο νοσοκομείο μας υπάρχει σχετικό ιατρείο ώστε να κάνω τους ελέγχους που πρέπει και μια επίσκεψη στο ενδοκρινολογικό παράρτημα του Ιπποκρατείου κοστίζει πολύ λιγότερο από μια επίσκεψη σε εξωτερικό ιατρείο εδώ στη Χαλκίδα.

Όσον αφορά τώρα το χειρουργείο παχυσαρκίας. Την ερχόμενη Πέμπτη κατεβαίνω πάλι Αθήνα για να κάνω γαστροσκόπηση. Την Παρασκευή παίρνω τα χαρτιά μου: βεβαίωση χειρουργού, αιματολογικές εξετάσεις και τα χαρτιά της γαστροσκόπησης και τα καταθέτω στο ΙΚΑ. Όποτε κληθώ για την επιτροπή θα πρέπει να έχω μαζί μου και τις νεώτερες αιματολογικές ώστε να φανεί πως ενδοκρινολογικά είμαι υπό έλεγχο για να πάρω και την έγκριση. Θέλω να ελπίζω πως η γαστροσκόπηση θα δείξει καθαρή. 

Αυτά για την ώρα και εις άλλα με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons