Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Μελέτη ύπνου

Σήμερα πέρασα άλλη μια μέρα με  το πόδι να μου δίνει προειδοποίηση πως αν δεν το ξεκουράσω, θα κλατάρει! 
Το να πας λοιπόν στην Αθήνα και να ξεχυθείς στα νοσοκομεία είναι εύκολο. Επιστρέφοντας όμως στην Χαλκίδα και θέλοντας να πας σπίτι σου με το αστικό γιατί δεν θες να χαλάσεις το 3ευρο στο ταξί, θα δεινοπαθήσεις! 

Σήμερα λοιπόν είχα ραντεβού στο ιατρείο μελέτης ύπνου στον Ευαγγελισμό. Πήγα πάλι λίγο πιο νωρίς και με δέχτηκαν στο ιατρείο επίσης πιο νωρίς. Αυτό μιλάμε είναι χλιδή για μένα αυτές τις μέρες. Όλα τα ιατρεία μου ανοίγουν τις πόρτες πιο νωρίς απ' την καθορισμένη ώρα ραντεβού!
Η γιατρός εκεί μου πήρε πλήρες ιστορικό για τον ύπνο μου και τις άπνοιες μου. Είδε και την εξέταση που πήρα απ' τον εδώ πνευμονολόγο κι αφού ήδη είχα παραπεμπτικό για μελέτη ύπνου, μου είπε να πάω στο Ευγενίδειο για να κλείσω ραντεβού, μιας και όλα τα εξωτερικά περιστατικά του Ευαγγελισμού τα στέλνουν εκεί για έλεγχο αφού τους πάρουν το ιστορικό. 
Όταν το άκουσα πως θα πάω αλλού ένιωσα έναν ψιλοπανικό. Βαριέμαι αφόρητα το να ρωτάω που και πως θα πάω. Τελικά δεν ήταν τίποτε. Με το μετρό οι αποστάσεις διανύονται σε δευτερόλεπτα! Έτσι για πότε έφυγα απ' τον Ευαγγελισμό και βρέθηκα στο Ευγενίδειο, μίλησα με την γραμματέα του τμήματος, έκλεισα την ημερομηνία... ούτε που το κατάλαβα. 

14 Ιουνίου 10 βράδυ Σαββάτου θα ροχαλίζω στο Ευγενίδειο κι 6 το πρωί της Κυριακής "σχολάει" το πάρτυ!!! 

Πολλά τα περιστατικά μιλάμε με άπνοιες. Ο καθένας να κουβαλά και μια διαφορετική πάθηση και να του κάνει άπνοιες, όπως κάνει σε μένα η παχυσαρκία μου.
Μου ζήτησαν να έχω μαζί μου τα σεντόνια και την μαξιλαροθήκη μου και μου έδωσαν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνω πριν πάω για ύπνο εκεί (χρησιμοποιώ πληθυντικό γιατί τις ίδιες οδηγίες μου έδωσαν σε χαρτί εκτός απ' το Ευγενίδειο και στον Ευαγγελισμό).

Χθες πήρα τα αποτελέσματα απ' το μικροβιολογικό και το ζώον δεν τις έδειξα στον παθολόγο που είχα ραντεβού μαζί του. Εκείνος μου έγραψε το τρίπλεξ κάτω άκρων που είναι να κάνω κι έτσι από Δευτέρα έχω συνέχεια στο τρέξιμο με ραντεβού στη γυναικολόγο, αλλά και να κάνω υπέρηχους ήπατος-χολής-νεφρών.

Τρίτη πάω και στον ΟΑΕΔ να μην το ξεχάσω κιόλας για ανανέωση της κάρτας αλλά και αίτηση για επίδομα ανεργίας, αφού πλέον κλείνω το 12μηνο χωρίς εργασία. Και μετά από αυτό το άσχετο διάλειμμα έχω συνέχεια με τις εξετάσεις, γιατί δεν νομίζω ότι απ' το γυναικολογικό του νοσοκομείου θα μου δώσουν την απεικόνιση του ενδοκολπικού υπέρηχου  και της γνωμάτευσης που θέλω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons