Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ξεβρώμισα επιτέλους!

Μετά από τόση... αιματοχυσία, επιτέλους ξεβρώμισα. Μπανιαρίστηκα απ'την κορυφή μέχρι τα νύχια κι έφυγε από πάνω μου η μούχλα της 1,5 εβδομάδας περιόδου!
Όσο και να καθαρίζεσαι με μωρομάντηλα ή κάνεις "στεγνό" μπάνιο, τίποτε δεν συγκρίνεται σαν αφήσεις το ντους στο φουλ με μπόλικο νερό να τρέχει επάνω σου και να ρίχνεις μπόλικο αφρόλουτρο! Απόλαυση μιλάμε! :D

ΥΓ: Ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει ταμπόν, πόσο μάλλον τώρα στα γεράματα! :P

post signature

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μάρσι μου. Βοήθησέ με να καταλάβω γιατί δεν κάνεις μπάνιο όταν έχεις περίοδο? Υπάρχει κάποιο θέμα ιατρικό υποψιάζομαι γιατί και 1,5 εβδομαδα είναι πολύς χρόνος, αλλά δεν έχω υπόψη ποιο μπορεί να είναι. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Τζωρτζίνα μου! Όταν είχα κανονική περίοδο και τολμούσα να μπανιαριστώ αυτή κοβόταν μαχαίρι και έκανε να επανέλθει κάνα δίμηνο. Πρόβλημα μεγάλο αυτό κι έτσι η καθαριότητά μου ήταν κάπως περιορισμένη δυστυχώς, γιατί με τον κύκλο μου είχα θέμα.
    Τώρα στα... γεράματα που είμαι στην εμμηνόπαυση η περίοδος πλέον έρχεται 1 το πολύ 3 φορές τον χρόνο. Πέρσι ήρθε μόνο μια φορά. Φέτος που αποφάσισε πάλι να με επισκεφθεί μου άλλαξε τα φώτα. Περιγράφω και στις προηγούμενες αναρτήσεις τι συμβαίνει. Υπάρχει κι ένα ινομύωμα που εκτός του πάχους μου ίσως ευθύνεται κι αυτό για την 1,5 εβδομάδα διάρκεια της περιόδου και με πολύ αίμα. Δεν θα ήταν ευχάριστη εικόνα να κάνω μπάνιο και να στάζω αίμα σαν σφαχτό!
    24 του μήνα έχω ραντεβού με γυναικολόγο για να κάνω κάναν έλεγχο και εξετάσεις να δω που βρίσκομαι γενικά με την εμμηνόπαυσή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!