Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Κυριακή 11-5-08




Η εβδομάδα που πέρασε στέφθηκε με επιτυχία! Έχασα όλα τα κιλά που έβαλα τις μέρες του Πάσχα και ξανα-επανήλθα στα κιλά που γράφονται επάνω στο τικεράκι! Νοιώθω θαυμάσια και φυσικά πιο ανάλαφρη. Έτσι είναι όταν νοιώθεις ότι έχεις ένα έντονο πρήξιμο και νοιώθεις το δέρμα σου να τραβά (μάλλον η φτηνιάρα συσφικτική κρέμα του Dia, πρέπει να κάνει δουλειά)!
Σήμερα λοιπόν η μέρα μου ήταν ελεύθερη γευμάτων!
Έφαγα σε πολύ λογικές μερίδες Παστιτσάδα (μια κανονική μερίδα, μοιρασμένη στα δύο δηλαδή), με τα γλυκάκια μου και το παγωτό (μιας και πήγαμε επίσκεψη).

Επιπλέον, όλα τα ρούχα που φορούσα πέρσι τέτοια εποχή (συν τα καλοκαιρινά και τα χειμωνιάτικα) τα αποθήκευσα! Δεν μου χρειάζονται πια και θέλω να ελπίζω ότι δεν θα μου χρειαστούν ποτέ ξανά. Ένα χρόνο τώρα έχω μάθει ότι αν δεν κρατάς ημερολόγιο διατροφής, τότε χάνεις τον έλεγχο. Κι εγώ δεν θέλω να τον χάσω. Κι όπως λέει η συblogίτισσα Νίκη: τα καλύτερα έρχονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons