Σάββατο, 1 Μαρτίου 2008

Προσαρμογής το ανάγνωσμα!


Έχω κάτι μερούλες που δεν έχω ενημερώσει το μπλογκ, αλλά ακόμη και το σημειωματάριο μου είναι μπερδεμένο κι αυτό. Απ' την Δευτέρα που ξεκίνησα δουλειά προσπαθώ να προσαρμόσω την ζωή μου και τις συνήθειες μου με αυτή. Μου ήταν λίγο δύσκολο να βάλω μια τάξη τις δύο πρώτες μέρες, αλλά πια αφού άρχισα και να μαθαίνω πως κυλά το πρόγραμμα στην δουλειά άρχισα και να προσαρμόζομαι. Διατροφικά αυτή η εβδομάδα κύλησε από καλά έως και μέτρια καλά.
Στην ζυγαριά δεν ανέβηκα, αλλά θα το κάνω την άλλη βδομάδα. Οι βάρδιες στην δουλειά δεν είναι βολικές για να συνεχίσω να 
κρατάω σημείωσεις με το οτιδήποτε τρώω, ειδικά το απόγευμα. Αυτή την βδομάδα θα εργάζομαι απόγευμα και έτσι θα είναι μια αποτοξινωτική εβδομάδα. Δυστυχώς όσο και να θέλω το μεσημεριανό είναι ανύπαρκτο. Το μόνο που θα κάνω είναι να μεταφέρω το πρωινό μισή ώρα πριν φύγω για δουλειά. Το δε βραδυνό θα το τρώω στην δουλειά κι αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από ένα τοστ κι ένα πορτοκάλι. Γενικά το πρόγραμμα αυτής της βδομάδας (χωρίς να υπάρξουν αλλαγές θέλω να πιστεύω) έχει ως εξής:

ΠΡΩΙΝΟ
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη & 1 μερ. γάλα (32 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ (12:30 το μεσημέρι)
1 γιαούρτι αγελάδος 2% (116 θερμίδες)
30γρ. δημητριακά light (167 θερμίδες)
1κσ μέλι (60 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ (10' διάλειμμα στη δουλειά)
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη & 1 μερ. γάλα (32 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ (15' διάλειμμα στη δουλειά για φαγητό)
1 τοστ με ζαμπόν & τυρί
1 πορτοκάλι

Επί 5 μέρες που θα'μαι απόγευμα αυτό θα είναι το πρόγραμμα μου. Δυστυχώς δεν μπορώ να έχω μαζί μου ταπεράκια με φαγητό, γιατί μέχρι να φύγεις απ' το πόστο σου για να κάνεις διάλειμμα στο κηλικίο έχεις ήδη φάει το 5' στην διαδρομή. Κι επιπλεόν το να τρως νωρίς το φαγητό σου είναι μεγάλη υπόθεση τελικά και βοηθά πολύ περισσότερο στην απώλεια απ' το να φας αργά το βράδυ, πράγμα που σημαίνει ότι 11 παρά που θα επιστρέφω στο σπίτι είναι ήδη πολύ αργά για να φάω κανονικό φαγητό. Άστε που αυτό που θέλω εκείνη την ώρα είναι να πέσω για ύπνο!

Να σημειώσω κάτι ακόμη: δεν θα ήθελα κανείς να προσαρμόσει το παραπάνω πρόγραμμα στον εαυτό του. Είναι μια καθαρά προσωπική επιλογή λόγω των συνθηκών εργασίας μου. Ο καθένας σας γνωρίζει πολύ καλύτερα τι θέλει να κάνει με την διατροφή του και δεν χρειάζεται να δανείζεστε ιδέες από αλλού για να τις εφαρμόζεται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons