Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2008

Παρασκευή 1-2-08

Καλό μήνα να έχουμε!

ΠΡΩΙΝΟ:
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη και 1 μερ. γάλα (31 θερμίδες)
2 κουλουράκια βουτύρου (140 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:
Λάχανο 200γρ. (46 θερμίδες)
Τόνος σε νερό Dia 110γρ. (125 θερμίδες)
2κσ μαγιονέζα light (90 θερμίδες)
Ψωμί 46γρ. (110 θερμίδες)
Μήλο 232γρ. (106 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ:
Ψωμί 110γρ. (264 θερμίδες)
Γραβιέρα 46γρ. (184 θερμίδες)
Πορτοκάλι (70 θερμίδες)


Σύνολο θερμίδων: 1201

7 σχόλια:

  1. ΜΑΡΣΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ,5 ΚΙΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΒΟΥΝΟ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα σκορπιέ! 5 ολόκληρα κιλά ε; Πω-πω! Έλα να μην διαβάζω βλακείες. Εγώ που θέλω να χάσω άλλα 40 θα πρέπει να μου φανούν... Έβερεστ!!! :lol:
    Θέληση να υπάρχει κι όλα γίνονται. Εγώ έχασα κοντά 31 κιλά χωρίς να το καταλάβω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,ΑΥΤΑ ΤΑ 5 ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ,ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΑ,ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ..ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ..ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια καλή αρχή είναι να σημειώνεις καθημερινά ό,τι τρως. Κάντο για μερικές ημέρες και μετά θα εκπλαγείς με το τι πραγματικά τρως καθημερινά. Ένας λόγος που έχω αυτό το blog είναι για βλέπω τα... χάλια μου δημοσιευμένα και να ντρέπομαι!!! :P
    Κάνε και λίγη γυμναστική. Βοηθά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΑΑ,ΚΑΛΑ,ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ,ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΤΡΥΠΑΚΙΑ,ΘΕΡΜΙΔΕΣ?ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΕΜΠΕΛΑ.ΤΟ ΥΨΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 1.67 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 71 ΚΙΛΑ,Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 65,ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ,ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα όλα έχουν να κάνουν και με την ηλικία! Μακάρι να ήμουν στα κιλά που είσαι. Κάποτε τα είχα φτάσει μετά από πολύ κόπο και ιδρώτα αλλά ήμουν ξεροκέφαλη για να τα κρατήσω παρά την επιμονή της διαιτολόγου μου. Άσε που μετά ένοιωσα να κουράζομαι να βλέπω μπροστά μου διαιτολόγιο κλπ.. Τα 5 κιλά να μην σου φαίνονται βουνό. Μπορείς να τρως το βράδυ πιο ελαφριά και να αποφεύγεις τα τσιμπολογήματα. Αυτά είναι που ευθύνονται για τα έξτρα κιλάκια! Κάντο για καμιά βδομάδα και θα'σαι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ,ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ,ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!