Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Νέα αρχή!




Οι υποχρεώσεις που προέκυψαν τόσο μέσα στις γιορτές κι όσο μετά από αυτές, πέρασαν και τελείωσαν οριστικά πια. Από σήμερα σηματοδοτώ νέα αρχή για την προσπάθεια μου. Σαν ανάμνηση κρατώ το τικεράκι που έκλεισε το 2007, προκειμένου να βλέπω τι έκανα πέρσι (που ήμουν και που έφτασα).
Από σήμερα αρχίζω και πάλι την προσπάθεια εκ νέου τόσο στην διατροφή όσο και στην εκγύμναση. Είναι όμορφο να ακούς θετικά σχόλια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος με τα κιλά τα δικά μου πρέπει να επαναπαυθεί σε αυτά. Το διάλλειμα τελείωσε και κάθε κατεργάρης στον μπάγκο του.

Όπως είδατε φίλοι μου άλλαξα και τον περιβάλλον αυτού του blog. Μου αρέσει περισσότερο και μπορώ να βάλω πολλά περισσότερα πραγματάκια στις στήλες αριστερά και δεξιά.

Και τέλος, ξεχάστε την ενημέρωση που θα έκανα για το διάστημα που έλλειψα (πριν 5 μέρες), αφού πια η προσπάθεια πάει απ' την αρχή και θα σημειώνω τα ...νεώτερα κατορθώματά του τα διατροφικά.

Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη!

2 σχόλια:

  1. Εύχομαι ολόψυχα να τα καταφέρεις!
    Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου, θέλει πολύ δυναμη ψυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά! Κάνω ότι μπορώ! Συνεχίζω να προσπαθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!