Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2007

Η Δίαιτα Mayo

Η κλινική Mayo θεωρείται η πλέον εξειδικευμένη πάνω στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Η δίαιτα που ακολουθεί διαρκεί δέκα ημέρες και βασίζεται στην αντίληψη ότι ορισμένες τροφές και συνδυασμοί τους βελτιώνουν, λόγω της χημικής τους σύνθεσης, το μεταβολισμό και κατ' επέκταση, αυξάνουν τις καύσεις τους οργανισμού.

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 αβγό μελάτο, 5-6 φουντίτσες κουνουπίδι, 1 γιαούρτι άπαχο, 1 φρούτο.
  • Μεσημεριανό: 200γρ. ψάρι.
  • Βραδυνό: Ψητό κοτόπουλο, 40γρ. γραβιέρα, 1 φρούτο.


ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Χυμός ανανά.
  • Μεσημεριανό: Ανάμικτη σαλάτα με μαρούλι, καρότο, 2 σφιχτά αβγά και λίγη μυζήθρα.
  • Βραδυνό: 1 μικρό ψάρι φούρνου, 4 φέτες μαύρο ψωμί.


ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 2 παξιμάδια ολικής άλεσης.
  • Μεσημεριανό: 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 2 άπαχα γιαούρτια, 1 μήλο.
  • Βραδυνό: 1 ψητό μπούτι κοτόπουλο χωρίς την πέτσα, 1 φρούτο.


ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 αβγό, 1/2 φρούτο.
  • Μεσημεριανό: 1 στήθος κοτόπουλο και ανάμικτη σαλάτα με μαρούλι, καρότο και ντομάτα.
  • Βραδυνό: 1 βραστό στήθος κοτόπουλο, 1 άπαχο γιαούρτι.


ΠΕΜΠΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 άπαχο γιαούρτι, 1/2 πορτοκάλι.
  • Μεσημεριανό: 1 στήθος κοτόπουλο, ανάμικτη σαλάτα με μαρούλι, καρότο, αγγούρι και ντομάτα, 1 άπαχο γιαούρτι ή 1 ποτήρι άπαχο γάλα.
  • Βραδυνό: 1 φέτα ψητό άπαχο μοσχάρι, 1 φέτα ανανάς.


ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 σφιχτό αβγό, 1 ποτήρι χυμός πορτοκάλι.
  • Μεσημεριανό: 1 στήθος κοτόπουλο, 25γρ. άπαχο τυρί, 1 φρούτο.
  • Βραδυνό: 1 μπούτι κοτόπουλο, 1 άπαχο γιαούρτι, 1 κομματάκι μυζήθρα.


ΕΒΔΟΜΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές με λίγο άπαχο γάλα.
  • Μεσημεριανό: Σαλάτα αγγούρι και πιπεριά, 1 μικρή μερίδα μπακαλιάρος βραστός ή ψητός ή ψάρι γλώσσα στη σχάρα.
  • Βραδυνό: Λεμονάτο κοτόπουλο, σαλάτα με μαρούλι, καρότο και ντομάτα, λίγη μυζήθρα.


ΟΓΔΟΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 αβγό, 1 άπαχο γιαούρτι.
  • Μεσημεριανό: 1 κρύο στήθος κοτόπουλο, πουρές από πατάτα και καρότα.
  • Βραδυνό: Ψητό ψάρι, σαλάτα με ντομάτα και αγγούρι, 1 μικρό κομμάτι μυζήθρα.


ΕΝΑΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 2 φέτες μαύρο ψωμί.
  • Μεσημεριανό: Ψητό μπιφτέκι, βραστά χορταρικά, 1 ποτήρι χυμός πορτοκάλι.
  • Βραδυνό: 1 ψάρι ψητό ή βραστό, 2 μετρίου μεγέθους βραστές πατάτες, 1 κομματάκι άπαχο τυρί.


ΔΕΚΑΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: Τσάι ή καφές, 1 κομματάκι μυζήθρα, 1 κομματάκι ζαμπόν χωρίς λίπος, χυμός 1 πορτοκαλιού.
  • Μεσημεριανό: 100γρ. μοσχάρι, μήλο, 1 άπαχο γιαούρτι.
  • Βραδυνό: 200γρ. σολομός, 2 φέτες μαύρο ψωμί, 3-4 ντομάτες, 1 κομματάκι μυζήθρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons