Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2007

Η Δίαιτα Σκαρντέϊλ

Μία απ'τις γνωστότερες επώνυμες διαίτες, η Σκαρντέϊλ μειώνει τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, αυξάνει την λήψη πρωτεϊνών και δίνει συγκεκριμένες κατευθύνσεις για την επιλογή και την παρασκευή των φαγητών.

Πρωϊνό (το ίδιο όλες τις ημέρες):
1/2 γκρέϊπ φρουτ ή 1 φρούτο εποχής. 1 φέτα πρωτεϊνούχο ψωμί, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη ή γάλα.

ΔΕΥΤΕΡΑ
Μεσημεριανό: Κρύο πιάτο με κρέας, ψητή ή μαγειρευτή ντομάτα, καφές ή τσάι ή νερό.
Βραδυνό: Ψάρι, πράσινη σαλάτα, 1 φέτα πρωτεϊνούχο ψωμί, γκρέϊπ φρουτ ή άλλο φρούτο.


ΤΡΙΤΗ
Μεσημεριανό: Φρουτοσαλάτα, καφές ή τσάι.
Βραδυνό: Μπιφτέκι, σαλάτα (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι, ελιές, σέλινο).


ΤΕΤΑΡΤΗ
Μεσημεριανό: Σαλάτα από τόνο ή σολομό, γκρέϊπ φρουτ ή άλλο φρούτο.
Βραδυνό: 1 φέτα αρνί, ντομάτα, μαρούλι, αγγούρι.


ΠΕΜΠΤΗ
Μεσημεριανό: 2 βραστά αυγά, γιαούρτι, πράσινα φασολάκια, 1 φέτα πρωτεϊνούχο ψωμί.
Βραδυνό: Ψητό κοτόπουλο, σπανάκι ή άλλο χορταρικό.


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Μεσημεριανό: Τυρί, σπανάκι, πρωτεϊνούχο ψωμί.
Βραδυνό: Ψάρι, πράσινη σαλάτα, μια φέτα πρωτεϊνούχο ψωμί.


ΣΑΒΒΑΤΟ
Μεσημεριανό: Φρουτοσαλάτα.
Βραδυνό: Γαλοπούλα, σαλάτα (ντομάτα, μαρούλι), γκρέϊπ φρουτ ή φρούτο εποχής.


ΚΥΡΙΑΚΗ
Μεσημεριανό: Γαλοπούλα, ή κοτόπουλο, ντομάτες, καρότο, βραστό λάχανο, μπρόκολο ή κουνουπίδι, γκρέϊπ φρουτ ή φρούτο εποχής.
Βραδυνό: Μπιφτέκι στη σχάρα, σαλάτα (ντομάτα, μαρούλι, αγγούρι, σέλινο).

2 σχόλια:

  1. Εγώ ένα έχω να πω. Ασ' τα αυτά και θρέψου μόνο με τη σαλάτα της Χουακίνα. Υγιεινή και με λίγες θερμίδες. Είναι το τέλειο γεύμα για τη ζέστη του καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!