Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2007

Η Δίαιτα της Καλιφόρνιας

Είναι μια υποθερμιδική δίαιτα υψηλή σε πρωτείνες, αλλά με ελεγχόμενες ποσότητες λίπους και υδατανθρώκων. Κύριο πλεονέκτημά της είναι ο κορεσμός της πείνας και οι υψηλές ποσότητες ασβεστίου που παρέχει.

ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/2 ποτήρι χυμός πορτοκάλι, 1/2 φλιτζάνι δημητριακά πρωινού με 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 2 κουταλιές μαύρες σταφίδες και 5 αμύγδαλα.

  • Μεσημεριανό: 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 1 μικρό σάντουϊτς με 2 φέτες σταρένιο ψωμί και 2 φέτες άπαχο τυρί, 1 φλιτζάνι χόρτα με 1/2 κουταλάκι ντρέσινγκ σαλάτας, 1 φέτα πεπόνι ή 1/2 πορτοκάλι.

  • Βραδυνό: 1 μερίδα μοσχάρι με χόρτα, 1/2 φλιτζάνι ρύζι, 1 φλιτζάνι μαρούλι με 2 κουταλάκια ελαιόλαδο.


ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/2 ποτήρι χυμός γκρέϊπ φρουτ, 1 φρυγανιά σίκαλης, 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 1/2 μπανάνα.

  • Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι χορτόσουπα, 2 μικρά μπιφτέκια, σαλάτα με μαρούλι και 1/2 ντομάτα, 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 1/2 φρέσκο φρούτο.

  • Βραδυνό: 1 ψητή γλώσσα ψάρι, 1 φλιτζάνι μαρούλι με κουταλάκια ξύδι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης.


ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/2 φλιτζάνι δημητριακά πρωινού με 1 ποτήρι γάλα, 1 μικρό φρέσκο φρούτο, 4 ξερά βερύκοκα.

  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με διάφορα λαχανικά και 80γρ. γαλοπούλα ή κοτόπουλο, 2 φέτες ψωμί σίκαλης, 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Βραδυνό: 180-200γρ. ψητό μοσχάρι, 1 ψητή πατάτα με 1/2 κουταλάκι βούτυρο, 1/2 φλιτζάνι βραστά λαχανικά, 1 φλιτζάνι βραστά χόρτα ή φασολάκια, 2 κουταλάκια ελαιόλαδο.


ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1 φέτα πεπόνι ή 1 άλλο φρούτο εποχής, 2 ξερά δαμάσκηνα, 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 1 φέτα σταρένιο ψωμί με 1 κουταλάκι μαργαρίνη.

  • Μεσημεριανό: Βραστό κρέας (έως 120γρ.) με φασολάκια, 1/2 φλιτζάνι βραστά χόρτα, 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Βραδυνό: 200γρ. ψητό κοτόπουλο, 1/2 φλιτζάνι βραστό ρύζι, 1 φλιτζάνι μαρούλι με 1 κουταλάκι ντρέσινγκ.


ΠΕΜΠΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/4 του φλιτζανιού χυμός από δαμάσκηνα, 1 ποτήρι άπαχο γάλα, 1 μικρό πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης με 1 κουταλάκι μαργαρίνη.

  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με 150γρ. βραστό κοτόπουλο (ψιλοκομμένο), 1/2 ντομάτα, 1 φύλλο μαρούλι και 2 κουταλάκια ντρέσινγκ, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Βραδυνό: 180-200γρ. ψητό κρέας, 1 φλιτζάνι βραστά φασολάκια, 1/2 φλιτζάνι μπρόκολο, 1/2 ντομάτα, 2 κουταλάκια ελαιόλαδο ή ντρέσινγκ.


ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/2 γκρέϊπ φρουτ, 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι μαρούλι με 2 κουταλάκια ντρέσινγκ, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 1 μικρό φρούτο, 1 ποτήρι γάλα.

  • Βραδυνό: 200γρ. βραστός μπακαλιάρος ή άλλο ψάρι με λεμόνι, 1/2 φλιτζάνι μπρόκολο με 1 κουταλάκι ελαιόλαδο.


ΕΒΔΟΜΗ ΗΜΕΡΑ
  • Πρωϊνό: 1/2 πορτοκάλι, 4 αμύγδαλα, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 1/2 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Μεσημεριανό: 180γρ. βραστό κρέας, 1/2 φλιτζάνι μαρούλι, 1/2 ντομάτα, 1 φέτα σταρένιο ψωμί, 1 μικρό φρούτο, 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

  • Βραδυνό: 1 φλιτζάνι φασόλια σούπα, 1/2 φλιτζάνι χυλοπίτες ή άλλο ζυμαρικό, 1/2 φλιτζάνι σπαράγγια, 1/2 φλιτζάνι μανιτάρια, 2 κουταλάκια ελαιόλαδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons