Τετάρτη, 25 Ιουλίου 2007

Τρίτη 24-7-07

ΠΡΩΪΝΟ:
1 φραπές με 1 κ.γ. ζάχαρη & μια μερίδα γάλα (20+20=40 θερμίδες)
1 μπάρα Musli free μήλου 25γρ. (από Lidl) (100 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:
Μακαρόνια με τόνο 220γρ.  (457 θερμίδες)
Τυρί τριμμένο 30γρ. (96 θερμίδες)
Καρπούζι 350γρ. (109 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ:
1 φραπές με 1 κ.γ. ζάχαρη & μια μερίδα γάλα (20+20=40 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ:
Είχα επισκέψεις στο σπίτι κι έτσι το βραδυνό ακυρώθηκε μιας και η ώρα είχε περάσει κατά πολύ για να πάρω βραδυνό.

Σύνολο θερμίδων: 842

3 σχόλια:

  1. γεια χαρά!
    εισαι σίγουρη το να παίζεις με τοσο χαμηλές θερμίδες ειναι καλο για την υγία σου; Ακολουθείς την συμβουλή κάποιου ειδικού; Γιατί και οι θερμίδες ειναι λίγες και τα γεύματα δεν γινοντε (πχ βραδυνό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρη μου σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου και θα σου απαντήσω αμέσως στις απορίες σου.
    Κατ'αρχήν αυτό που δεν έχω κάνει σε τούτο το μπλοκάκι είναι να αναρτήσω ένα πλήρες ιστορικό για να καταλάβετε από τι δρόμους και δρομάκια διατροφικά έχω περάσει. Θα το κάνω όμως!
    Είχα ρωτήσει που λες στο φόρουμ 'Λόγω διατροφής' του γνωστού διατροφολόγου Δημήτρη Γρηγοράκη για τις ημερήσιες προσλαμβανόμενες θερμίδες και εκεί μου απάντησαν πως οι 2000 είναι ικανές να δώσουν μια σταθερή απώλεια βάρους, όχι όμως και γρήγορη (δηλαδή θα έχανα μισό κιλό την εβδομάδα). Κάθισα λοιπόν και τις υπολόγισα με κάτι παλιά διαιτολόγια που είχα από διαιτολόγους που πήγαινα και διαπίστωσα ότι οι 2000 είναι πάρα πολλές όταν ένα νορμάλ διαιτολόγιο παίζει στις 1400-1500 θερμίδες. Και μιας και θέλω να έχω μια σχετικά γρήγορη απώλεια της τάξεως του 1 κιλού την εβδομάδα, κάνω λοιπόν διατροφή με τον θερμιδομετρητή και με ημερήσιο όριο τις 1200-1300 θερμίδες, τρώγοντας φυσικά τα πάντα. Δείχνουν λίγες αλλά ήδη έχω συνηθίσει κι έχω μάθει να τρώω μετρημένα. Τρώω τα πάντα και χωρίς τύψεις! Αυτό είναι το ουσιαστικό.
    Όσο για το βραδυνό που είδες ότι δεν το πήρα, απλά οι επισκέπτες μου έφυγαν πολύ αργά και δεν λέει να πάρεις βραδυνό στη 1 η ώρα το ξημέρωμα! Αν δεν έχω φάει μέχρι τις 11 το πολύ το βράδυ από κει και πέρα δεν παίζει βραδυνό για μένα! Δεν έγινε και τίποτε αν δεν φας ένα βράδυ, πιστεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου αγαπητή!

    Λοιπόν για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις να πω ότι πέρασα και περνάω τέτοιες διαδικασίες - αρα σε καταλαβαίνω απόλυτα!

    Τον τελευταιο καιρο ομως εχω ανακαλύψει εξαιρετικες πληροφορίες απο ανθρώπους σχετικους! Μπορείς να με βρεις στο javaneze@gmail.com.

    Λοιπόν στο θέμα μας - οι 2000 ή 2100 θερμιδες ειναι σχετικές για τον καθένα. Πρέ[ει αν γινουν οι σχετικές μετρήσεις για να δει ο διαιτολόγος σε ποιες θερμιδες το σώμα σου ειναι σε κατασταση 0 - ποιος ο μεταβολισμός σου κτλ κτλ.

    Δεν ξέρω το ιστορικό σου, και δεν ειμαι ειδικός - αλλά έχω καταλάβει ότι οσο πιο βιαια προσπαθείς να ρίξεις αυτές τις θερμίδες - για την γρηγορη απώλεια βάρους - τοσο πιέζεις τον οργανισμό σου και τον μεταβολισμό σου!

    Η τυπικη διαδικασία ειναι μαζί με την απώλεια βάρους να υπάρχουν και οι αντιστοιχες αλλαγες στον μεταβολισμός.

    Δεν ξέρω κατα πόσο σου ακούγονται στερεότυπα ολα αυτα - αλλα πραγματικ μου φαίνεται extreme η τακτική. Ειναι πολυ κοντα στο να πεις..α πρεπει να χασω τώρα - θα πεθάνω της πεινας δεν τρώω τιποτα σημερα και για μια εβδομάδα! Δηλαδη σιγα σιγα τινάζεις τον μεταβολισμο σου στον αέρα!

    Εινια μια δυσκολη διαδικασία i know θέλει και δύναμη και υπομονή - αλλά όχι βίαιες κινησεις και τακτικες!

    Σε μένα η υπομονή δούλεψε! Μπορείς να βρεις στο παραπανω email (οχι δεν ειμαι διαιτολογος ουτε γιατρος ετσι... προγραμματιστης ειμαι χεχεχ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!