Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2007

Πέμπτη 28-6-07

ΠΡΩΪΝΟ:
1 φραπές με 1 κ.γ. ζάχαρη & μια μερίδα γάλα (20+20=40 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:
Ψάρι σκουμπρί 268γρ. (605 θερμίδες)
Αγγούρι 278γρ. (29 θερμίδες)
Νεκταρίνι 130γρ. (83 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ:
1 φραπές με 1 κ.γ. ζάχαρη & μια μερίδα γάλα (20+20=40 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ:
Γιαούρτι 2% (116 θερμίδες)
Νεκταρίνια 464γρ. (300 θερμίδες)

Σύνολο θερμίδων: 1213

3 σχόλια:

  1. Το δυσκολο με τις διαιτες ειναι παντα το Σαββατοκυριακο.

    Καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου!!
    Στο ευχομαι μεσα απο την ψυχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο επίπονο είναι όταν ακολουθείς ένα πρόγραμμα διατροφής από διαιτολόγο και το Σαββατοκύριακο σε περιορίζει στα κλασσικά: κρέας ή ψάρι και σαλάτα. Με έχει κουράσει αυτού του τύπου πρόγραμμα και γι'αυτό επέλεξα τον θερμιδομετρητή, γιατί ειλικρινά τρώω ότι θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχισα από τις 21 Μαιου και ππροχωρώ .Κουράστηκα να μην μπορώ να χάνω ΄.Απλά έχω καθιερώσει να τρώ βραστα και ψητά μόνο όταν είμαι στις μερες μου γιατι τοτε θέλω να αισθάνομαι πιο ξεφούσκωτη.Πο΄τε όμως άλλωτε.Συνέχισε την προσπάθεια η μάνα μου και η ξαδέρφη μου μετρούσε τις θερμίδες και το αποτέλεσμα ήταν να χάσουν τα κιλά .η μάνα μου ακόμη τα διατηρει μετά από 1,5 χρόνο.Εγω χανω αργα αλλά φαίνονται βρε παιδι μου από 72 πήγα 69.Βάζω μικρούς στόχους θέλω να φτάσω 67 επειδή είναι το φυσιολογικό για να μην είμαι υπέρβαρη.Δεν θέλω να είμαι κοκαλλιάρα .Θέλω απλά να ειμαι υγιής.Σου εύχομαι καλή προσπάθεια.Κατι τελευταιο όταν εκανα διάιτα με βραστα και ψητά τα αποτελεσματα ηταν εμφανη.Έχανα τα μαλλιά μου κτλ.Πάντως όταν λέμε κάνω δίαιτα με θερμίδες εννοούμς ότι προσέχουμε και τι τ΄ρωμε.Είναι καλύτρο να φας ένα μικρό σοκαλατακι που έχει και σίδηρο παρα πιστεύω μία κοκα κολα.όλα τα παραπα΄νω είναι δικές μου απόψεις.Καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου.Ααπό ότι πρόσεξα εσύ τηρείς τις ισσοροπίεςς της σωστής διατροφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!